112 Operator je pokračování hry 911 Operator, která hráčům přibližuje práci dispečera tísňové linky. Polské studio Jutsu Games navazuje na první díl 911 Operator a jak změna čísla v názvu hry napovídá, přesunume se z Ameriky do Evropy. Číslo ale není jediná změna, obrovsky se rozrostl obsah i možnosti dostupné ve hře a vypadá to, že je na co se těšit.
911 Operator představil hráčům celkem jednoduchou hru, ve které je hlavní přijímaní telefonů a rychlé rozhodování. Na tísńové lince většinou jde o vteřiny a životy (i když v tomto případě jenom virtuální) visí na vlásku. A protože pořád mluvíme o simulátoru práce, když se něco úplně nepovede, můžete čekat hodně nepříjemný e-mail od vedení. Druhý díl si tohle všechno bere s sebou a přetváří to na mnohem ambicioznější projekt.
Vývojáři ze studia Yutsu rozjeli na Kickstarteru kampaň, kde shrnuli, co všechno bude hotová hra obsahovat a že je toho dost. Oproti 911 Operator se 112 dočká 25x větších map, města budou rozdělená na okrsky, budovy vymodelované ve 3D a zasahující jednotky budou vidět na mapě, což by mělo hráčům dát lepší přehled o situaci. K tomu si přidejte měnící se počasí a možné katastrofy s tím spojené.
Tísňová volání se rozrostou o 60 nových telefonátů. Příběh se přesune do Evropy a geografie bude hrát ve hře celkem důležitou roli. Setkáme se se skutečnými městy, a i když přibudou teroristické útoky a katastrofy způsobené počasím, v kampani bude záležet na tom, v kterém městě jste. Jinými slovy, pokud se rozhodnete spustit hru v Praze, je větší šance, že budete řešit povodně a autonehody než protesty v ulicích a obrovské požáry, i když jistá šance tu je.
Vzhledem k tomu, že naprosto miluju herní sérii Emergency, mě zaujme v podstatě jakákoliv hra, která nechá hráče řídit záchranný systém. Proti prvnímu dílu toho 112 Operator slibuje opravdu hodně a nemůžu se dočkat, jak bude při zásahu fungovat kombinace špatného počasí a dopravní zácpy. Hra si klade docela velké cíle, ale mluvíme tady o polském studiu, které už několikrát dokázalo přitáhnout hráče, takže se vlastně není čeho bát.
Copyright © 2015–2021 GamingSite.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 2464-661X, podléhá licenci CC BY-ND 4.0