Adventura Everybody’s Gone to the Rapture přichází na PC

Loni v srpnu přišlo relativně malé (ale nadějné) studio The Chinese Room s jejich novou hrou – Everybody’s Gone to the Rapture. Vzhledem k tomu, že předchozí videoherní počin studia The Chinese Room – Dear Esther – se velmi povedl, nebáli se vývojáři přidat další, velmi podobnou, pařbu. No pařbu, ona to zas až tak typická pařba není, koneckonců akci, aby jeden pohledal. V díle Everybody’s Gone to the Rapture jde především o příběh malé vísky ve Velké Británii. Příběh se odehrává v 80. letech minulého století (což je relativně irelevantní) a vaším úkolem je zjistit, kam se všichni obyvatelé poděli, kdo jste a v neposlední řadě nebo co mají znamenat velké mluvící objekty světla.

E'sGttR

Hra je občas trochu hanlivě nazývána „walking simulátorem“ a to proto, jelikož ve hře opravdu jde hlavně o příběh a interakce s prostředím je velmi okrajová. Pokud se ale prokoušete těmito informacemi a stále máte zájem hru dohrát, budete královsky odměněni. Hra má opravdu nádhernou audio-vizuální stránku a s tím se pojí i pozitivum, které přijde společně s verzí pro počítače – protože kdo by si nechtěl tuto nádheru jménem Cry Engine vychutnat ve 4K rozlišení.

E'sGttR2

Vývojáři, konkrétně Dan Pinchbeck, se nechali slyšet, že „Je fajn být zpátky na PC. Je to místo, kde jsme začali a bude domovem naší příští hry.“ Touto „příští hrou“ Pinchbeck pochopitelně zamýšlel chystaný titul Total Dark, o kterém toho zatím bohužel moc nevíme. Pojďme ale zpět k Everybody’s Gone to the Rapture. Ačkoliv zpráva o PC portu nejednoho počítačového hráče potěšila, vzápětí přišla i o něco smutnější zpráva. Vývojáři totiž zatím neuveřejnili datum vydání hry na PC, takže, jak už to tak bývá, nám nezbývá nic jiného, než jen čekat. Snad nebudeme muset čekat dlouho a port se podaří na výbornou a nebudeme muset shánět opravné patche.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *