DeadZ – RECENZE – Další zombie apokalyptická počítačová hra

A máme tady další zombie apokalyptickou počítačovou hru jménem DeadZ. Jedná se o hru, podobající se počítačové hře „DayZ“. Ve hře není obsažen žádný příběh, jde o to, abyste hlavně přežili. Ve hře sbíráte jídlo, vodu, zbraně, různé zbraně potřebné věci k přežití. Hrajete na otevřeném světě, ve kterém na vás číhají krvelačné a odporné zombie. V otevřeném světě se dá schovávat v opuštěných nebo zdevastovaných domech. Hra je Multiplayerová (což znamená, že je hraná na módu pro více hráčů), takže budete muset dávat na ostatní lidi, kteří jsou v otevřeném a zdevastovaném světě s vámi. Může se stát, že narazíte na skupinku lidí, kteří vás buď přijmou, nebo vás zabijí. Hru můžete hrát samozřejmě i s přáteli. Hru DeadZ lze libovolně stáhnout na oficiálních stránkách na internetu. Jakmile si hru stáhnete, tak ji nainstalujete a pak normálně spustíte. Poté se připojíte na nějaký server a můžete hrát. Hra DeadZ obsahuje velmi dobře naprogramovaný grafický vzhled a systém hry. Možná se vám bude zdát, že se vám hra nemusí spustit, ale na to jak má dobrý grafický vzhled, tak mě překvapily systémové požadavky hry. Hru lze spustit na jakémkoliv počítači, který obsahuje minimálně 2GB RAM a 512MB grafické karty. Nevím, jestli je ve hře možnost cestovat v autě nebo v nějakém jiném motorovém vozidle. Co se týče přežití, tak je nejobtížnější najít jídlo a vodu, zbraně najdete lehce. Na každém serveru je to pokaždé jinak, někdy nemusíte přežít ani dva dny. Jak už jsem psal, tak ve hře DeadZ není obsažený žádný děj ani příběh. Hlavním úkolem hry je přežít co nejdéle. Na začátku hry je nejlepší se připojit k nějaké skupině hráčů, abyste přežili alespoň prvních pár dní. Jakmile si obstaráte nějaké jídlo, vodu a další věci k přežití, tak se můžete rozhodnout, jestli skupinku hráčů opustíte nebo zůstanete členem skupiny. Doporučuji zůstat, protože by vám po určité době došli zásoby nebo náboje a mohli byste umřít. A jestli si chcete nějakou skupinku založit, je lepší mít ve skupince střední počet lidí (neboli hráčů). Protože by byl později ve skupince zmatek a pak by se vaše skupina mohla postřílet nebo rozpadnout.

58419019

Jak už jsem psal tak ve hře DeadZ je obsažen jen jeden herní mód. A to Multiplayer mód (hra pro více hráčů). Singleplayer mód zatím není ve hře obsažen.

dz02