Dirt 2 – RECENZE – Závodní, počítačová hra, kterou si užijete

A máme tady další závodní počítačovou hru, která vás určitě zabaví. Hra neobsahuje žádný příběh, ale obsahuje mise (spíše turnaje neboli závody). Jedná se o hru, která má představovat Rally. Ve hře je naprogramovaná postava jménem Ken Block, se kterou budete závodit. Na začátku hry si musíte vytvořit profil, jméno si vyberete v tabulce, kterým vás budou oslovovat postavy, které s vámi budou závodit. Poté si vyberete závodní auto a můžete závodit. Při instalaci hry si budete muset vytvořit u společnosti Live Microsoft. Po výhře nějakého turnaje dostanete peníze (samozřejmě herní peníze), za které si lze koupit další závodní auta nebo si vylepšit koupené auta. Zároveň se vám otevřou nové závodní tratě nebo turnaje. Před závodem si lze nastavit obtížnost hry, velikost rozbití závodního auta (neboli dimage). Na určité závodní tratě máte zpřístupněná speciální závodní auta. Na určitých závodních tratích si můžete vybrat už speciálnější auta (Truck – závodní auto do terénu), s kterýma budete závodit. Co se týká závodních tratí, tak výběr tratě (neboli závodů či šampionátů) máte v menu. Při výběru tratě si vyberete určitou částku herních peněz, které vložíte do závodů (něco jako sázka). Některé závodní tratě nebo šampionáty jezdíte třeba třikrát, zkrátka musíte vyhrát, abyste se dostali do finálního kola a vyhráli celý šampionát. Závodní auta si lze vylepšovat, měnit vzhled a podobně, ale nelze je prodávat. Jakmile vyhrajete alespoň čtyři nebo tři šampionáty, tak se vám zpřístupní jedno nebo dvě nové auta. Časem se vám zpřístupní i závodní auto známé hvězdy jménem Ken Block a to Subaru Impreza. Šampionáty můžete závodit s určitým týmem, který si založíte. S týmem bude pro vás šampionát vyhraný hned. Většinou míváte tým vybraný automaticky a jezdíváte i s Ken Blockem. Musím říct, že v počítačové hře Dirt 2 jsou obsaženy velmi kvalitně, skoro už reálné grafické detaily i efekty. Samozřejmě, že i modely závodních aut jsou perfektně naprogramované.

740501-colin-mcrae-dirt-2-xbox-360-057

Počítačová hra Dirt 2 obsahuje dva herní módy. A to Singleplayer mód (což znamená hra pro jednoho hráče) a Multiplayer mód (neboli hra pro více hráčů), ve kterém lze závodit se svými přáteli.

290501-colin-mcrae-dirt-2-xbox-360-004