Dying Light – RECENZE – Otevřený svět + parkour

• Datum vydání: 27. ledna 2015
  • Vydavatel: Warner bros, Interactive Entertaiment
  • Žánr: Akční, survival, horrordying light ...

Máte rádi hry v otevřeném světě, ve kterém se můžete pohybovat podle libosti? Nejste ještě znaveni brutálním masakrováním a následným úprkem před zástupy živých mrtvých? Láká vás parkour z pohledu první osoby a spíše boje na blízko, místo již opoužívaného „střílecího“ módu? Tvůrci hry Dying Light svou nejnovější hru vytvořili právě pro hráče, kteří na tyto otázky odpověděli kladně.

dying light game

Hra Dying Light vás zaujme na první pohled svou grafickou propracovaností a hratelností. Jelikož autoři již mají nějaké zkušenosti s vytvářením podobných her tohoto typu, můžete se těšit na úžasné lokace s bujnou vegetací a také polorozpadlými budovami, které vás pohltí do hry ihned. Dying Light je akční survival hororová hra, u které se zapotíte, ale také zasmějete. Příběh je sice „béčkový“ a lehce předvídatelný, ale u tohoto typu hry to vůbec nevadí. Svět je otevřený, takže máte možnost jít kamkoliv se vám zlíbí, můžete prozkoumávat budovy, sbírat věci na přežití a při tom masakrovat hordy zombie, které se vám právě připletou do zorného pole.

Dying light je spíše záležitostí 1 hráče, ale hra vám poskytne zábavu klidně na 20 hodin – můžete ignorovat sběratelské předměty či nepovinné výzvy. Hra nabízí širokou škálu herních módů (parkour mod, kooperativní mod, versus mod – viz. níže).
Pokud vás samotná hra přestane bavit, je zde možnost si dokoupit DLC, které vám přidají ke hře spousty hodin zábavy.

dying light zomb

Parkour mod: Díky tomuto módu se lze pohybovat po budovách a různě po nich skákat, nezáleží ale na tom, jestli před zombie utíkáte, nebo se do té masivní hordy pustíte. Velkou výhodou tohoto modů je útok na nepřítele z budovy, či stěn. Kooperativní mod: Tento mód si můžete užít společně s přáteli, tím že v noci chráníte sami sebe a přes den máte spoustu práce a času se sháněním prostředků na přežití. Versus mod: Tento mód je unikátní v jedné věci. Ve hře se převtělíte do kůže zombie a snažíte se při honbě za potravou ulovit všechny přeživší.