Far Cry 3 – RECENZE – Hra o prežitie

Určite každý z vás pozná hru Far Cry alebo aspoň film. No je to proste akčná strielačka.Far Cry má viacero hier. Ale my sa dnes zamierame na Far Cry 3!Do tejto tretej časti je zaradená prvá časť aj druhá. Taktiež sem pridali Multiplayer. Čo je pre niektorých hráčov veľmi dobré. Celá hra sa odhráva na tropickom ostrove. Menšia partia išla na výlet. Ale neoverili si to či to tam je bezpečné. Nachádzali sa  na ostrove kde žili piráti pod vedením Vassa.

Far-Cry-3-concept-art-logo-header

Celú hru budete hrať za Jasona Brodyho ktorému sa podarí jedenému utiecť. S ktoré sa postupom času stáva bojovník. Jeho cieľom bude vyslobodiť všetkých svojich pratielov a pomstiti svojho brata. Hra začnete v džungli keď budete chcieť utiecť pred pirátmi. Neskôr stretnete Dennisa z rodu Rakytov,ktorý vám na začiatku pomôže a dá vám prvú zbraň. Taktiež vám dá na ruku tetovanie. Neskôr ich bude viac. Tetovanie znamená sila džungle. Pomocou tejto džungle budete silnejší a lepší ako normálny človek. Taktiež vás ešte naučí Dennis strieľať,loviť a ako byť bojovníkom džungle.

3987874-jason-brody-far-cry-3-18949-1920x1080

Mapa je veľmi veliká takže hra nebude nudná. Budete musieť obnovovať,odomkýnať veže pre vás aby ste mohli vydieť určité územie a orientovať sa v ňom. Taktiež budete zabíjať gangy a tábory u ktorých môžete nájsť užitočné veci. Budete zabíjať pobrežské hliadky a prehľadávať ich telá. Piráti taktiež jazdia na autách takže keď vás zazrú idú hneď po vás bude ich musíte odstrániť alebo im utiecť. Taktiež budete zabíjať všelijakú možnú zver by ste si mohli spraviť vylepšenia na vaše zbrane,zásobníky,púzdra a podobné veci. Taktiež budete zbierať rastliny za ktoré si môžete vyrobiť injekcie na uzdravenie,proti napádaniu zvierat. Jednotlivú zver vám ukáže na mape ale v jedine tom prípade ak máte obnovenú,otvorenú vašu vež. Taktiež budete robiť vedľajšie úlohy ktoré sú tiež zábavne ako celý príbeh. Hra má cca.20hodín.