Guts & Glory – NOVINKY – Nejzábavnější závody

21. 06. 2017 Nikola Štěrbová
2 118 zhlédnutí

Kdo by neznal brutální, ale zábavnou závodní hru Guts & Glory od HakJak Production. Hra nabízí kampaň a mapy ze Steam Workshopu. Vyšla v únoru tohoto roku a získala si pořádnou fanouškovskou základnu. Pokud máte něco proti násilí ve videohrách, Guts & Glory určitě nebude ve vaší Steam knihovně.

Guts & Glory vypadá na začatku úplně nevinně. Vybíráte si postavu, za kterou budete hrát, například taťku s prckem na kole, rodinku v autě, chlápka na raketové židli. Potom si vyberete místo, kde se bude všechno odehrát, jako maloměsto, park nebo hory. Následuje krátký tutorial, vysvětlující herní mechaniky. Hned potom se o slovo přihlásí opravdové Guts & Glory.

To si tak jedete parkem a najednou, z ničeho nic, kolem proletí šíp. Přidají se nášlapné miny, čepele, tenoučké cestičky, na kterých se nedá udržet. Všude je krev a části lidských těl. Přidáváte do pedálů a modlíte se, ať se dostanete k dalšímu checkpointu. Většinou se to nepovede a jeden level opakujete asi stokrát.

Může se to zdát brutální, ale všichni víme, že tady začíná ta pravá zábava. Všichni jsme tak trochu zvrácení a tak máme rádi orgány a další části těl roztrhané nejrůznějšími způsoby. Dobrá zpráva pro hráče je, že stačí když přežije řidič. Spolujezdci nejsou důležití a ve většině kol se nedostanou do cíle. Budete zkoušet narážet do různých překážek a přejíždět lidi na silnici, jenom proto, že můžete. Guts & Glory je naprosto nekorektní a nebere nic vážně.

Hra je ještě na začátku svého vývoje, i když už vyšla. Tvůrci pořád rozšiřují mapy a přidávají další obsah. Stejně jako hráči, kteří přidávají nové mapy na Steam Workshop. Většina takových map není moc kvalitní a je až nemožné je překonat, ale stejně to budete pár hodin zkoušet. Počkejte na Summer Sale na Steamu, hra tam určitě bude a můžete posoudit sami, jestli za to stojí.

    Copyright © 2015–2021 GamingSite.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 2464-661X, podléhá licenci CC BY-ND 4.0