Injustice: Gods Among Us – RECENZE – Špatná kopie klasického Mortal Kombatu?

Injustice: Gods Among Us se tváří jako klasická bojovka určena pro všechny milovníky žánru, ale ve výsledku je hra stvořena spíše pro zaryté fanoušky světa DC komiksů.

Ze začátku je nutné hned vyzdvihnout zpracování příběhové linie, která není rozhodně odfláknutá. Taktéž je ale nutné si uvědomit, že celý DC svět poskytuje přeci jenom velmi dobrý základ, na kterém stavět, a proto bychom mohli očekávat ještě něco víc. Fanoušky čistého gameplaye ovšem příběh pravděpodobně zaskočí s několikaminutovými sekvencemi, které zachycující například šíleného Jokera ruku v ruce s atomovou bombou.

batman_0

Systém gameplaye vychází z tradičních bojovek a nejsnáze se nabízí přirovnání k Mortal Kombatu, od kterého se Injustice moc neliší. Výjimky tvoří maličkosti jako chybějící tlačítko pro blokování nepřítelova útoku, to nahrazuje správně načasovaný úskok zpět. Hráč sbírá „energii“, kterou následně využívá pro speciální útoky doprovázené originálními animacemi. Postavy jsou rozděleny do několika základních kategorií. Jedni spoléhají na tvrdou ránu, druzí na rychlost a mrštnost. Každý určitě najde něco, co mu plně vyhovuje.

Vše vypadá tak nějak dobře, alespoň ze začátku. Nicméně jeden chybějící prvek nemůže zůstat nepovšimnutý – originalita. Injustice sbírá principy z klasických bojovek a přidává superhrdinský „look“, to je bohužel vše. V rámci možností  je titul dobře zvládnutý, ale nenadchne. To platí i o multiplayeru. Vybalancování postav je dobré a postup na vyšší příčky je dopřán každému. Stačí se naučit základní principy a pak už se jen zlepšovat, zlepšovat a zlepšovat. Nic netradičního ovšem nečekejte.

harley_nightwing_batcave_0

Prostředí arén na první dojem rozhodně zaujme a audiovizuální efekty jsou zpracovany skvěle, ale opět narážíme, když se snažíme najít něco nového a originálního.

Injustice: Gods Among Us cílí na poněkud úzkou skupinku hráčů. Jednak musíte být zarytým fanouškem DC komiksů a v druhé řadě musíte mít hodně rádi bojovky, ale jen do takové míry, abyste nepoznali, že se jedná o napodobení již mnohem lepších titulů.

+ Všichni DC hrdinové na jednom místě doplněni o příběhovou linii.
– Skvělý superhrdinský nářez, který bohužel velmi rychle omrzí a neposkytuje nic, co bychom již dobře neznali.

Hodnocení: 3.5/10