Iron Harvest – NOVINKY – Průmyslový pokrok jak se patří!

27. 11. 2016 Jakub Fišer
1 339 zhlédnutí

Strategie je dnes, podle mého názoru, značně opomíjený žánr her. Mimo série Civilization zde není žádný výrazný hráč. To je celkem škoda, protože jak si dobře vzpomínám, zhruba do roku 2010 se počítačový a videoherní svět hemžil strategiemi typu Blitzkrieg (pamatujete?!) nebo Company of Heroes. Všechno to byly real-timeové strategie, z válečného období (drtivou většinou z 2. světové války), které nás zkrátka bavily, ne, že ne. Jenomže v dnešních dnech jsou za podobnými hrami zavřené kohoutky a dál se netvoří. Jako blesk z čistého nebe tak zapůsobil projekt od KING Art Games.

iron-harvest-2

Ten nese název Iron Harvest a má se odehrávat v alternativní historii 20. let minulého století, kdy se lidstvo oklepává z první světové války, do té doby největšího globálního vojenského konfliktu, který zahýbal celým světem. Vžít se budete moci do tří různých evropských mocností: Saské impérium, které je na poli průmyslové revoluce nejlepší, ovšem trpí podlomenou morálkou po prohře v první světové válce; další je republika Polania, která je značně zaměřena na zemědělství a tradice země, které ale ohrožují mocní sousedé; a do třetice všeho dobrého tu máme Rusviet, země s velkým územím, ovšem při válce napočítala velké ztráty a revoluce je tak na hraně.

iron-harvest-3

Celý tento svět tak tvoří optimální podhoubí pro následnou další válku, tentokrát ovšem daleko závažnější, neboť průmyslová revoluce doznala takové míry, že svět se změnil a životy lidí tak ovlivňují roboti a robotičtí pomocníci, kteří žijí s lidmi pospolu. Koho by ale napadlo, použít tuto technologii pro válečné úkony. Ve hře bude otevřený svět, ve kterém si pravděpodobně užijete hru v moci jedné z mocenských gigantů a budete svědky války, kterou do té doby svět nezažil, války mechů, proti kterým pěchota nemá šanci, generálů, kteří toto šílenství vymysleli a celkově krásného světa, za kterým stojí polský designér Jakub Różalski. Iron Harvest je zatím v procesu připrav a hra se od tohoto mého shrnutí značně vyvine, ale měla by přijít v roce 2018 a užít by si jí měli nejen hráči na PC, ale i konzolisti. Tak tedy, chybí tomu vůbec něco?



Elektronický časopis GAMING

E-časopis GAMING

Přidejte se k nám!

  • Partneři webu

    Grunex - PC hry, turnaje v PC hrách, internetová televize, hry zdarma

    Rewiz.eu Projekt na rozvoj a podporu elektronického športu

    Veterans - CZ/SK gaming community

    Akreditované IT kurzy a školenia

    AndreewCZ

    Copyright © 2015–2020 GamingSite.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 2464-661X, podléhá licenci CC BY-ND 4.0