Kingdom Come: Deliverance – RECENZE – Realistická podoba historického světa

21. 03. 2016 Vojtěch Pastuszek
2 502 zhlédnutí
  • Rok vydání: 2016, zřejmě mezi létem a podzimem
  • Žánr: RPG (hra jednoho hráče)
  • Platformy: Windows, PS4, Xbox One, Linux, MaC OS
  • Vývojář: Warhorse Studios / Engine: CryEngine 3
  • Designér: Daniel Vávra

Kingdom Come Deliverance

Jak již možná někteří víte, tak Warhorse Studios je česká společnost, která byla založena roku 2011 a to přímo vývojáři, kteří v předešlých letech působili v největších českých vývojářských studiích – např.: Bohemia Interactive Studio = nejslavnější hra ArmA. Zakladatelé této společnosti, je Martin Klíma a právě zmíněný Daniel Vávra. Od roku 2014 vyšla alfa verze hry, a to pouze pro lidi, kteří přispěli na rozvoj. Od data 3. března 2016 je hra v beta verzi.

Tato hra bude vlastně premiérová tohoto studia, tudíž se na hře pracuje opravdu dlouho. U nových her, které se nově vytváří, si můžeme povšimnout, že se čím dál tím více vracíme do minulosti a tato hra není žádnou výjimkou, protože české studio si dává opravdu záležet, na tom, aby celá hra a pozadí hry byly skoro totožné s předešlou dobou. Snaží se vytvořit realistickou podobu historického světa, tudíž svět bude plně otevřen – rozloha by měla být okolo 16 km2.

Kingdom Come

Děj se bude odehrávat kolem roku 1403, za doby Václava IV. Území, do kterého se bude moci hráč podívat, bude situováno přímo do České republiky, přibližně do oblastí měst, a to: Sázava, Stříbrná Skalice a Rataje nad Sázavou. Herní čas je vcelku průměrný, a to kolem 70 hodin, uvidíme ale, jestli si pro nás připraví i různé dodatky, protože celá hra by měla být rozdělena na 3 epizody. Ve hře si budete moci vybrat mezi rytířem, bardem, který využívá „sílu“ slov k postupu děje a zloděje.

KC_Deliverance_battle

Hra bude především výjimečná tím, že nebude obsahovat žádná kouzla/magii, draky, hráč neustále vidí své ruce, při některých pohybech i části těla. Máte možnost se zúčastnit různých válek jako obyčejný voják, kde můžete používat střelné zbraně, kladiva, nebo meče, protože je zde kladen velký důraz na šerm. A nakonec taky úprava umělé inteligence, jak u NPC, tak i u koně, který je ochočený, ale občas vás nemusí poslechnout, tudíž se to opět více přiblíží realitě.

+ vylepšená umělá inteligence, ponaučení o době v 15 stolení, reálnější boj

– zatím se neví, jestli bude český dabing, mapa je sice velká, ale zdá se být nepřehledná

Předběžné hodnocení: 9,5/10



Elektronický časopis GAMING

E-časopis GAMING

Přidejte se k nám!

  • Partneři webu

    Grunex - PC hry, turnaje v PC hrách, internetová televize, hry zdarma

    Rewiz.eu Projekt na rozvoj a podporu elektronického športu

    Veterans - CZ/SK gaming community

    Akreditované IT kurzy a školenia

    AndreewCZ

    Copyright © 2015–2020 GamingSite.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 2464-661X, podléhá licenci CC BY-ND 4.0