Lazors – MOBILNÍ HRY – Lasery v akci!

25. 11. 2016 Kateřina Motejlová
419 zhlédnutí

Máte rádi logické hry? Užíváte si hry, u kterých si trošku procvičíte mozkové závity? Chcete poměřit síly s laserovým paprskem a zrcadly? Pokud jste si alespoň jednou odpověděli ano, měli byste zbystřit. Právě Vám se jistě zalíbí má dnešní hra. Pojďme se podívat na Lazors!

Jak již můžete z názvu odhadnout, v této hře budete zápasit s lasery. Co bude vaším úkolem? V každé úrovni na Vás bude čekat zdroj laserového paprsku a určitý počet kostiček, jejichž přesunutí Vám pomůže dostat paprsek až do tmavého místa, které potřebuje být rozsvíceno. Může to vypadat jako lehký úkol. Jaká je ale realita se dozvíte sami!

Čekají na Vás různé druhy kostiček. Tím prvním je zrcadlo, které Vás bude provázet od první úrovně. Paprsek se od nich odrazí v pravém úhlu. Potkáte se s pohyblivými zrcadly, které můžete libovolně přemisťovat, ale také s pevně danými, které nepřesunete. Dalším druhem kostek je sklo. To rozštěpí paprsek na dva – část odrazí, opět pod pravým úhlem, a část nechá rovně projít. Bude vaším věrným pomocníkem zejména v úrovních, kde budete muset rozsvítit dvě a více tmavých míst.

Setkáte se také s tmavými kostkami, které místo toho, aby světlo odrážely, tak je budou pohlcovat. Vaším úkolem tedy bude v hracím poli správně rozmístit tyto tmavé kostky tak, aby nebránili paprsku se dostat do správného místa. Můžete také narazit na nehybné tmavé kostky. S těmi bohužel nepohnete a tak je budete muset nějak obejít.

V některých úrovních se setkáte také s krystalem. Ten laserový paprsek neodrazí, nýbrž jej přes jednu kostičku převede vodorovně, nebo svisle, podle toho z jakého úhlu na něj přijde.  Využijete ho především, když budete muset obejít nehybnou pohlcující překážku.lazors

Ve hře na Vás čeká velký výběr úrovní. Pro začátečníky je zde připraven tutoriál, který Vás seznámí s lehčími úkoly. U každé skupiny úrovní najdete uvedenou úroveň. Začnete s těmi lehkými, nebo se rovnou pustíte do úkolů pro pokročilé?

Druhů úkolů je opravdu velký výběr. Oblíbíte si ty, kde se Vám protíná více paprsků? Zahrajete si úrovně, ve kterých musíte rozsvítit více tmavých míst? Které kostky budou Vašimi nejoblíbenějšími?

Ke stažení na Google Play a App Store.

+ velký výběr úrovní
+ zabaví na dlouhou dobu

– některé velmi těžké úrovně

8/10

    Copyright © 2015–2017 GamingSite.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 2464-661X, podléhá licenci CC BY-ND 4.0