Medal of Honor: Allied Assault – RECENZE – Hra, kde si zastřílíte ve 2. Světové válce

Medal of Honor: Allied Assault je akční střílečka, kterou si pěkně užijete. Příběh hry se odehrává za druhé světové války. Hra je hraná ve first person pohledu (první pohled – vidíte ruce, tělo a podobně). Co se týká grafických detailů hry, tak na to jak je ta hra stará, vůbec není špatná. Hra není náročná na PC, takže to znamená, že si můžete grafické detaily hry (textury, světelné efekty, modely zbraní a podobně) nastavit na nejvyšší kvalitu. Ve hře hrajete za vojáka, který prožil spousty bitev, včetně vylodění v Normandii. Hra je podle skutečné události. Na začátku hry si vytvoříte profil hráče, po té si nastavíte hru, obtížnost (například – lehká, střední, těžká a nejtěžší). Pak vás čeká první mise, a to je vojenský výcvik. Na cvičišti se naučíte střílet ze samopalů, kulometů, z pistolí, naučíte se házet granátem, boj na blízkou vzdálenost a podobně. Potom vás čeká druhá mise a to už jste ve válce. V dalších misích vás čeká spousta napínavých a také zábavných úkolů, například zneškodnit nepřátelské letiště za pomocí kulometu, odpalování ponorek, sestřelování letadel, dokonce vás čekají mise, kde budete hrát za snipera (což znamená odstřelovač). A na konec zažijete vylodění v Normandii. Hra je dokonale naprogramovaná, včetně animací, grafických detailů a podobně. Hru si zaručeně užijete, hlavně ti co mají rádi počítačové hry, kde se válčí v druhé světové válce.

alliedassault_screen

Hra Medal of Honor: Allied Assault obsahuje dva herní módy. A to Singleplayer mód (což znamená hra pro jednoho hráče) a Multiplayer mód (hra pro více hráčů). Ve hře pro jednoho hráče plníte různé, napínavé a zábavné úkoly, zúčastňujete se různých bitev (například vylodění v Normandii) a podobně. A ve hře pro více hráčů se připojíte na nějaký z online serverů a můžete hrát s jinými hráči nebo je možnost si vytvořit vlastní lan server, nastavit si počet hráčů a můžete hrát se svými přáteli.

maxresdefault