Motocross Madness 2 – RECENZE – Závodní počítačová hra, kterou si užijete

A máme tady závodní počítačovou hru, ve které si můžete pořádně zajezdit na motorkách. Hra neobsahuje žádný příběh ani úkoly, ale kariérový mód (kariérový mód: vyhráváte postupně několik motocrossových závodů, freestylů a podobně). Hra obsahuje spoustu otevřených map (terénů neboli motocrossových tratí), garáž, ve které si můžete vybrat jednu z třiceti možná i více terénních motorek. Samozřejmě je možnost si vybrat i postavu neboli jezdce, s kterým budete jezdit na motocrossovém vozidle. Různé mapy neboli motocrossové tratě obsahují vyznačené cesty, po kterých můžete i nemusíte jezdit. Jestliže si chcete volně skákat na motocrossovém vozidle, nic vám v tom nebrání, ale když hrajete kariérový mód, nesmíte sjet z vyznačené motocrossové nebo freestylové tratě. To byste byli diskvalifikovaní. Při vytváření závodu v menu si můžete nastavit obtížnost jízdy, počet soupeřů (jezdců, kteří s vámi budou závodit) a spoustu dalších možností. Hráč si na začátku hry musí vytvořit profil (jméno a příjmení), samozřejmě ve hře, ne na internetu.

maxresdefault

Hra Motocross Madness 2 obsahuje tři herní módy – Singleplayer mód (hra pro jednoho hráče), Multiplayer mód (hra pro více hráčů) a kariérový mód (vyhrávání různých motocrossových závodů). Ve hře pro jednoho hráče (neboli v Singleplayer módu) si hráč nastaví v menu svůj vlastní závod a terén nebo se může volně projíždět. Ve hře pro více hráčů (v Multiplayer módu) je možnost si za pomocí nějakého programu (například Hamachi) vytvořit vlastní server, ve kterém můžete závodit s přáteli. Nevím, zda jsou nějaké online servery. A v kariérovém módu si hráč vytvoří účet, na kterém bude hrát. Postupně si lze kupovat motocrossové vozidla a vylepšovat si svoji vlastní postavu (neboli jezdce). Samozřejmě, že musíte také závodit. Hra byla vytvořena a vydána v roce 2000.

1150536-screen7