Quake 3 Arena – RECENZE – Akční a zároveň brutální počítačová hra

Akční a fantasijní počítačová hra, u které se nebudete nudit. Hra obsahuje spousty dobrodružných, někdy i strašidelných map (neboli arén), zbraní, které jste ještě nikdy neviděli, hromadu postav, které si můžete na začátku hry vybrat a podobně. Quake 3 Arena není jenom akční, ale i brutální (ve hře je obsaženo hodně krve). Příběh nebo děj hry není žádný. Za to získáváte za zabití různé úrovně, dokonce i postavení a tituly (něco jako medaile). Na začátku hry si vytvoříte svůj profil a vyberete si postavu. Samozřejmě že si lze i nastavit obtížnost hry, ale to před zápasem. Jak už jsem říkal, tak hra Quake 3 Arena obsahuje spousty map (neboli arén), na kterých zápasíte. Ovšem ne všechny mapy jsou ze začátku zpřístupněny. Vyhráváním různých zápasů se vám postupně mapy otevírají, k tomu získáváte, jak už jsem říkal různé úrovně, tituly a podobně. Co se týče postav, tak jich je na výběr hodně. Každá postava je stejná jako ostatní (všechny jsou stejně silné). Jen mají jinačí vzhled. Hra obsahuje různé druhy postav, například roboty, mimozemské tvory, vojáky, démoni i obyčejné lidé a podobně. Zbraní je ve hře taky dost, ale méně než postav určitě. Všechny zbraně jsou vymyšlené, ale dobře naprogramované. Například laserová zbraň, je velmi účinná, ale má pomalé přebíjení nebo raketomet, obyčejný kanón, který střílí rakety. Ale nejlepší a nejsilnější zbraní je tak zvaná radioaktivní puška, která zabíjí na jeden zásah do jakékoliv části těla. Můžete si zahrát i cvičné zápasy, kde si lze vybrat jakoukoliv mapu (neboli arénu) a nastavit si počet nepřátel a zabití. Nevím, jestli jsou na hru Quake 3 Arena nějaké módy nebo skiny zbraní či postav.

q2

Ve hře Quake 3 Arena jsou obsaženy dva herní módy. A to Singleplayer mód (hra pro jednoho hráče) a Multiplayer mód (hra pro více hráčů). Ve hře pro jednoho hráče (neboli v Singleplayer vyhráváte různé zápasy a získáváte různé tituly, úrovně a podobně. A ve hře pro více hráčů (v Multiplayer módu) hrajete na vybraných mapách (arénách) s přáteli nebo s hráči. Lze si v Multiplayer módu vytvořit vlastní server, přes nějaký program nebo online. Hru Quake 3 Arena lze stáhnout na internetu zcela zadarmo.

quake-iii-arena-1