R-Handle – HARDWARE – Revoluce v ovládání her?

Otázka na konzolisty – máte nějaké výhrady k ovladači na Xbox One nebo k Dualshocku? Asi každý majitel toho či onoho zařízení má menší problém s těmito ovladači. Ať už jde o rychle se ničící páčky u Dualshocku 4, nebo o neobvyklý (ale pro někoho velmi ergonomický tvar) Xbox One Controller, vždycky se něco najde. Proč o tom mluvím? Pánové Eugene a Alex Nesmeeovi totiž vytvořili (podle nich) revoluční gamepad, který kombinuje analogové páčky a tlačítka klasického gamepadu a joysticku, který známe díky jeho využití u klasických leteckých simulátorů. Jak může takový patvar vypadat?

Upřímně, trochu mi to přijde jako ovladač z minulého století. Na druhou stranu, již od začátku je evidentní, že efektnost zde ustoupí efektivnosti, bohužel. Ať už tak či onak, nápad bratří Nesmeejových vypadá velmi dobře, dokonce mají několik konceptů, nákresů a snad i jeden hotový model, na kterém testují. Gamepad prý bude zaměřen především na FPS hraní, čili hry typu nového Dooma a tak dále. Abyste si nemysleli, že vás tahám za nos, ve speciálních videích se můžete podívat, jak se na takovém gamepadu hraje Doom 4 nebo Dota 2; a že to není žádná sranda, minimálně pro nás, pro diváky, zatímco pánové Eugene a Alex si hraní náramně užívají.

Líbilo by se vám, kdyby se podobný gamepad, nebo právě tento, dostal do obchodů a začal se prodávat? Upřímně by nebylo na škodu, kdyby se nápadu chytla nějaká větší značka. Pravda je, že by potom pár ruských géniů dostal za svůj nápad daleko menší odměnu, ale co už, vždyť je to zajímavý nápad, který potřebuje podporu a trochu „popostrčit“, co se otevřeného trhu týče. Pochopitelně bude chtít R-Handle vychytat mouchy, ale pokud vše půjde podle plánu, může tohle být skutečně revolučním ovladačem, rozhodně by to chtělo ale zjednodušit ovládání (kolik to vůbec má tlačítek?!) a zaobalit tento koncept do lepšího těla; pak to podle mě půjde!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *