Saints Row IV – RECENZE – Zábavné, ale nesmyslné

• Datum vydání: 23.srpna 2013
  • Žánr: Akční adventura, open world

Velké skoky, různá kouzla, létání, všelijak probarvené zbraně, zohavení nepřátelé a mnoho dalšího, toho je ve hře Saints Row IV až nad hlavu. Pokud máte rádi „nesmyslné“ hry, kde opravdu nic nedává smysl, ale rádi se zasmějete, je tato hra přímo dělaná pro vás. Nic zde není přirozené, neplatí zde gravitace a proti vám stojí neskutečná horda „emzáků“.

saint4

Hra je velmi zvláštní. Sbíráte všelijaké předměty, achievementy, schované věci, skáčete a lozíte po každé budově, která vám přijde zrovna do cesty. Občas narazíte na zvláštní vysílač, který je okupován mimozemšťany, ty posléze budete muset zabít, protože vás budou neustále honit po celé mapě, ale zabíjet je budete také z toho důvodu, abyste splnili hru na 100%. A to jsem ještě nezmínil velkého růžového dild*, kterého najdete ve schované jeskyni.

saints

Vaším úkolem je utkat se a porazit vůdce mimozemšťanů – Zinyaka, který chce Zemi mučit, nechce ji vyhladit. Občas ve hře narazíte také na odkazy různých her a filmů. Mimo jiné, hnaní se za hlavními úkoly, není to jediné, co zde můžete dělat. Občasnou nudu zaženete také závody – na čas, různé skákačky, zabíjení určitých osob atd…

Saints-Row-4-4

Hra vám také nabízí zajímavé rozhodnutí – jestli zatočíte s hladomorem, nebo rakovinou. Takových rozhodnutí je zde více. Hru si můžete jednoduše zlehčit tím, že ze začátku nebudete plnit hlavní úkoly, ale budete plnit vedlejší úkoly + sbírat další věci, díky kterým si vylepšíte jak vaší postavu, tak všechny vaše zbraně. Poté již lehce proklouznete hlavními úkoly. Pokud vás hra nebaví samotného, nevadí, stačí pozvat do hry kamaráda, díky kterému si hru užijete mnohem více, sbírané věci a achievementy se vám sčítají (pokud jeden z vás něco vezme, automaticky to dostanou oba hráči).

+ Hra je částečně podobná GTA – otevřený svět, bláznivé zpracování hry – nelogické , ale chytlavé

– po chvilce přestane bavit, moc přehnané, vulgární

Hodnocení: 6/10