Stranger Things: The Game – RECENZE – Skvělé RPG, a navíc úplně zdarma!

26. 10. 2017 Lucie Trinerová
560 zhlédnutí

Po více jak ročním čekání je tu druhá řada úspěšného seriálu inspirovaného 80. lety. Samozřejmě se jedná o Stranger Things, jehož fanoušci budou mít zítra možnost shlédnout všechny díly najednou. Čekání si můžete zkrátit velmi vydařenou RPG hrou vydavatele BonusXP,Inc., která je dostupná na Android a iOS.Začínáte hraním za Hoppera, se kterým nejdříve prozkoumáváte Hawkinsovu Laboratoř a postupně si odemknete další postavy. Každý má určitou unikátní schopnost, která vám pomůže postupovat dále. S Lucasem můžete z dálky trefovat spínače díky jeho známému praku, Eleven se umí teleportovat mezi bazény rozházenými po celé mapě a Dustin dokáže nalákat nepřátele na puding. Nepřijdete ani o ikonické ježdění na kole, což se hodí při pohybu po celkem rozlehlé mapě.Postupováním příběhem navštívíte kromě laboratoře také školu, knihovnu, vrakoviště, lom, temnou dimenzi zvanou Upside Down a také domy hlavních postav, stejně jako obchody a třeba i Willovu pevnost v lese. V prostorách jsou k nalezení kazety a po přemožení bosse získáte sušenku Eggo, které když všechny najdete a uložíte do bedny v lese, získáte tím možnost hrát za Eleven. Ze hry na vás opravdu neustále dýchá atmosféra seriálu. Po získání všech zmíněných kazet můžete v místním kině shlédnout speciální trailer k druhé sérii.Kromě hlavního příběhu je k dispozici spousta menších úkolů, které se převážně týkají nalezení nebo koupení věci, kterou někdo potřebuje a následné donesení předmětu dané osobě. Za to většinou získáte zvýšení maximálního zdraví nebo vylepšení pro postavy. Ke kazetám a sušenkám navíc sbíráte ještě zahradní trpaslíky, za které rovněž získáte výhody. Titul nabízí dvě obtížnosti, normální a „Classic“, kterou doporučuje pouze pro zkušené hráče.Hra sice přetéká prvky ze seriálu, může však určitě zaujmout i hráče, kteří nejsou fanoušky této série. Jedná se o velmi povedené RPG, a navíc naprosto zadarmo, takže si určitě zaslouží nejvyšší hodnocení.

Hodnocení 10/10