The Beaters – MOBILNÍ HRY – Nalaďte se na jejich vlnu!

29. 11. 2016 Kateřina Motejlová
845 zhlédnutí

Chcete si zahrát dobrou logickou hru, u které trochu potrápíte své mozkové závity? Máte rádi barevné příšerky? Rádi zrelaxujete u vtipné, pěkně kreslené hry? V tom případě bude hra The Beaters právě pro Vás!

Mojí dnešní volbou je barevná hra ze světa roztomilých příšerek, The Beaters. Jak už název napovídá, budete rozbíjet. A co? Barevné kuličky, nejméně dvě vedle sebe. Že se Vám to zdá jako lehký úkol?

Nejprve se podíváme na příběh těchto měsíčních příšerek. Když do měsíce narazí meteorit a vytvoří se tak obří měsíční netvor, musejí se mu postavit. A Vy s ním! Jak? Budete se snažit vybouchat kuličky.

Háček je v tom, že se kuličky zvětšují a zmenšují do rytmu hudby. Vaším hlavním úkolem je tedy naladit se na stejnou „vlnu“ jako jsou kuličky. Poté je budete muset zachytit právě ve správné chvíli! V každé hře na Vás čekají jednotlivá kola. Než Vám uběhne čas, musíte nahrát co nejvyšší skóre. Po vypršení času začíná ničení monster. Čím vícekrát se netrefíte, tím se Vám zkracuje čas a také snižuje šance, že porazíte všechna potřebná monstra.

beaters

Dalším prvkem, na který pravděpodobně narazíte, jsou bomby. Ty se vytvářejí Vaším hraním. Čím více koulí zničíte, tím více bomb se Vám v hracím poli vytvoří. Snažte se jim vyhnout, protože každý jejich výbuch Vám ubere tolik potřebnou energii.

Hra je žhavou novinkou. Na Google Marketu najdete její verzi 1.0. Zatím si jí stáhlo více než deset tisíc hráčů a toto číslo dále roste. Co se hodnocení týče, je velmi nadějné. Více než pět set hráčů jí ohodnotilo a udělilo jí 4,4 hvězdičky z celkových pěti. Můžeme tak čekat, že se hře dočká ještě mnohem většího úspěchu.

+ velmi pěkně graficky zpracované
+ vtipné postavičky
+ vhodně doplněno hudbou

– hra není až tak chytlavá
– po chvilce omrzí

7/10

    Copyright © 2015–2018 GamingSite.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 2464-661X, podléhá licenci CC BY-ND 4.0