The Mighty Quest for Epic Loot

03. 02. 2016 Filip Starý
839 zhlédnutí

Téměř před rokem vyšla strategie The Mighty Quest for Epic Loot od Ubisoftu. Po tak dlouhé době a jejím nižším hodnocení je potřeba se podívat, jestli vůbec přišla s něčím novým.

Základním principem hry je procházení dungeonů, na které hráč naráží ve formě místností hradu. Hrady jsou plné nepřátel a pastí, jejichž překonáváním si hráči zvyšují level své hlavní postavy a popřípadě vylepšují vybavení. Od určitého počtů zkušeností hlavní postavy musí mít každý hráč postavený svůj vlastní hrad a začíná tak být nutností, aby byla hra dobře vybalancovaná, což se bohužel, z části kvůli mikrotransakcím, nedaří. Ty totiž dovedou rychle odemknout další místnosti hradu nebo zpřístupnit náročné bosse a hráč, který k nim nemá přístup, se stává velmi snadným cílem.

Svůj hrad si hráč tvoří v editoru, přidává omezené počty nepřátel a pastí. Jejich počet může samozřejmě zvyšovat za krystaly a peníze nasbírané úspěšným procházení ostatních hradů. Postupně se také otevírají nové mechanismy, které lze mezi sebou kombinovat a kreativně tvořit překážky, ty mají za úkol udržet nepřítele za branami hradu. Bohužel mikrotransakce vše značně usnadňují. Hra je ale free to play a tak s nimi musíme do jisté míry počítat.

the-mighty-quest-for-epic-loot-screen-3

Hráč souběžně s vylepšováním hradu vylepšuje svojí hlavní postavu, která může postupně zdolávat čím dál náročnější nepřátelské hrady na vyšší úrovni. Hráč si vybírá ze základních povolání jako bojovník, lukař, mág apod. Každý má svůj určitý druh zbraní a brnění, které mají rozmanité možností vylepšovaní v podobě zvyšování bodů útoku, rychlosti nebo kritických zásahů.

Hra nepostrádá základní příběhovou linii, která však není moc výrazná a nehraje ve hře velkou roli. Jedná se spíše o tutoriál, která z části do příběhu přechází.

mqel01

Při výsledném shrnutí se dostáváme k tomu, že hra je originální a základní princip vypadá velmi slibně, ovšem free to play aspekt hře značně ubírá na kvalitě. Hra by toho též potřebovala hodně vylepšit. Především se zbavit stereotypnosti, která s postupným zvyšováním levelů narůstá a jen těžko se dá přehlížet.



Elektronický časopis GAMING

E-časopis GAMING

Přidejte se k nám!

  • Partneři webu

    Grunex - PC hry, turnaje v PC hrách, internetová televize, hry zdarma

    Rewiz.eu Projekt na rozvoj a podporu elektronického športu

    Veterans - CZ/SK gaming community

    Akreditované IT kurzy a školenia

    AndreewCZ

    Copyright © 2015–2019 GamingSite.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 2464-661X, podléhá licenci CC BY-ND 4.0