Tools Up! – NOVINKY – Kooperace s kladívkem v ruce!

24. 11. 2019 Nikola Štěrbová
216 zhlédnutí

Baví vás hry jako Overcooked nebo Moving Out, které se tváří neuvěřitelně přátelsky, ale jakmile se do hry připojí vaši přátelé, místo spolupráce hledáte způsoby, jak sabotovat vaši společnou snahu? V tom případě si zapište do kalendáře datum 3. prosince, protože vychází Tools Up!, kooperativní hra, která očekává, že hráči zrenovují byty ve výškové budově podle přání zákazníků.

  • Plánované datum vydání: 3. prosince 2019
  • Vývojář: The Knights of Unity
  • Platformy: Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch

Tools Up je hra pro 1 až 4 hráče. Tým renovátorů dostává jednoduchý úkol, opravit byty v mrakodrapu a řídit se při tom přáním zákazníků, od kterých dostal blueprinty. Tools Up hráče nijak neomezuje a mrakodrap můžete předělat, tak jak sami uznáte za vhodné. Nájemníci odjeli na dovolenou a kdo ví, kdy se vrátí.

Cílem hry je renovace. Hráči postupně mění tapety, koberce a nábytek, občas zboří nebo naopak postaví nějakou stěnu. Aby byla hra zajímavější, plány budovy (blueprinty) může mít vždycky jenom jeden hráč a vzhledem k tomu, že nemáte moc času na zbyt, buď musíte věřit tomu, který má plány u sebe a rozdává úkoly nebo mu je musíte sebrat. Hráč, který drží plány je taky jediný z týmu, který může otáčet kamerou.

Tools Up! je graficky jednoduchá hra, plná roztomilých postaviček, začínáte jenom se 4 charaktery, ale časem si odemknete další. Barevný svět vypadá připravený na řádění hráčů všech věkových kategorií. Věci kolem sebe můžete házet po ostatních hráčích nebo s nimi například prorazit stěnu a podobně to funguje i s ostatními hráči.  Až vás kolega naštve, jednoduše ho prohodíte stěnou do vedlejší místnosti.

 Tools Up! je klasická kooperativní hra s jednoduchým příběhem (pokud se tomu tak dá říkat). Před Vánocemi jde o super nákup, protože kdy jindy se hádat než o svátcích a vzhledem k tomu, že hra vyjde na všechny platformy, nikdo se nemůže vymlouvat.