Top 3 největší novinky v novém ročníku FIFA 19 – TÉMA

21. 09. 2018 Jakub Fišer
161 zhlédnutí

FIFA 19 a její finální datum vydání je za dveřmi, uživatelé na Xboxu a PC si tento fotbalový videoherní skvost již mohou vyzkoušet. A i díky nim také víme, co je ve hře nového, jaké detaily vývojáři z EA Sports pro letošní FIFu využili a taky jak moc dobře se FIFA 19 hraje. Pojďme se nyní podívat na trojici největších novinek v novém ročníku FIFA 19.

Licence pro evropské poháry

Vím, že to zní jako klišé, ale co se dá dělat. EA Sports skutečně dalo hlavy dohromady a nápad na získání licencí pro evropské poháry UEFA Liga mistrů, Evropská liga a SuperCup jsou neskutečně cennými změnami. V praxi to znamená oficiální loga kam se podíváte, oficiální míče, poháry, také televizní grafika, také odznáčky na dresech, prostě všechno, co potřebujete. Obrovským pozitivem je, že tyto nové poháry jsou implementovány do módu kariéry, kde nahradili nelicencované poháry jménem Pohár mistrů a Euroliga. I kdyby nová FIFA 19 měla přinést jedinou novinku v podobě licence pro evropské poháry, stačilo by to. Doufejme, že si tyto drahocenné licence EA Sports udrží na pořádnou řádku let.

 

Nový systém odznáčků

Tohle je pro mě osobně velkým překvapením, ale naprosto neskutečně kladným překvapením. EA Sports předělalo systém udělování odznáčků na dresech. Totiž, týmy hrající rozličné soutěže (domácí ligu, domácí pohár, kontinentální ligu atd) hrají v odlišných dresech, respektive mají odlišné odznáčky na dresech. Pro příklad si vezměme Real Madrid. Ten hraje domácí ligu, má tedy odznáček La Ligy. Ve chvíli, kdy ale nastupuje k zápasu Ligy mistrů, pak mají dresy hráčů tohoto klubu odznáček s černobílým míčkem, což je odznak pro tým hrající Ligu mistrů. Vývojáři pak přidali i takové klenoty, jako počítání vyhraných ročníků, také zlatý odznáček pro vítěze této soutěže, nebo speciální font čísel pro rozličné týmy hrající rozličné soutěže.

Nový systém střel

Ať si říká kdo chce co chce, nové střely ve FIFě 19 jsou naprosto odlišné, než ty v předchozích ročnících. Pro střelu klasicky stisknete příhodné tlačítko, v tu chvíli se ale rozjede pojezdník, který musíte zastavit opětovným tlačítkem střely, čímž vyšlete střelu, která hráči tzv. sedla, tudíž se mu povedla. Systém je ale složitý na osvojení a zabere vám tak několik týdnů, než se celý systém naučíte. V praxi to pak bude vypadat tak, že 8 z 10 střel půjdou úplně vedle. Je to ale zase něco nového a to se nám líbí!



Elektronický časopis GAMING

E-časopis GAMING

Přidejte se k nám!

  • Partneři webu

    Grunex - PC hry, turnaje v PC hrách, internetová televize, hry zdarma

    Rewiz.eu Projekt na rozvoj a podporu elektronického športu

    Veterans - CZ/SK gaming community

    Akreditované IT kurzy a školenia

    AndreewCZ

    Copyright © 2015–2018 GamingSite.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 2464-661X, podléhá licenci CC BY-ND 4.0