Two Worlds II – RECENZE – RPG žánr

• Vývojář: Reality Pump
  • Datum vydání: +- Prosinec 2010
  • Žánr: RPG, bojové

Rádi se vracíte zpátky ke hrám, které vyšly před čtyřmi, pěti a víc lety? Nevadí vám, že tyto hry nevypadají tak dobře z hlediska grafiky, jako ty dnešní? Tak tedy tato hra je spíše pro fanoušky RPG žánru.

two-worlds-ii-pc-112

Tato hra disponuje hlavně tím, že se snaží dělat a vypadat jinak, než ostatní RPG hry. Hlavní věc bych zde uvedl jízdu na koni. Obvykle pouze nasednete na koně a cváláte pomocí „WASD“, popřípadě koně dalším tlačítkem popoženete k rychlejšímu běhu. Tato hra jde na to ale jinak. Při jízdě na koni musíte být pořád ve střehu. Pohyb je zde stejný „WASD“, ale musíte také hlídat jeho výdrž, pokud mu budete pořád „říkat“ ať zrychlí, spadnete a budete naštvaní, protože vás to zřejmě po pár pádech nebude bavit. Jeho běh regulujete pravým tlačítkem myši, ale chce to chvíli trpělivosti a za chvíli si můžete užívat okolní krajinu bez sebemenších problémů a pádů.

two world...

V této hře hrajete za hrdinu, a již od začátku si rozdělujete body zkušeností. Můžete si vybrat mezi válečníkem – bojovník s mečem a štítem, popřípadě kopím. Válečník disponuje obrovskou obranou a mnoha životy. Dále je zde lučištník, který má luk s dýkou. Tento charakter disponuje hbitostí a rychlostí útoku. Jako poslední si zde můžete vybrat kouzelníka, který používá větrnou, černou, vodní a ohnivou magii. Ke každému charakteru si můžete dokupovat u NPC různé předměty, zbraně, barvy na oblečení a mnoho různého. Skvělá věc u zbraní je ta, že kdykoli je můžete vylepšovat pomocí kovů, dřeva a jiných materiálů, které lehce získáte z rozbíjení horších věcí.

two world

Příběh je vcelku chytlavý, moc se nestává, že by se úkoly podobaly ostatním, a pokud ano, tak jen z menší části. Při prolézání různých dungeonů a zabíjení monster, musíte rychle reagovat. Každá chyba z vaší strany se počítá, a to se projeví tak, že se budete málo vyhýbat útokům. Není to tak, jak to již v podobných hrách bývá, že přijdete k nepříteli a bezhlavě do něj bušíte do té doby, než nepadne a mezitím vám neubyly žádné procenta z vašeho zdraví. Pokud jste ale zrovna v katakombách, kde nejsou žádná monstra, a musíte se dostat z bludiště, občas budete potřebovat pomoc z internetu, protože někdy tu cestu opravdu není lehké najít – ( spíše pouze pro ty, kdo není stavěný na hlavolamy).

Pokud tedy uvažujete o hraní této hry, neuvažujte dlouho!, hra je opravdu chytlavá a když si již myslíte, že vás nic nového nemůže překvapit, stane se to.

+ Chytlavý děj, způsob boje, jiná jízda na koni, způsob vylepšování postavy a předmětů

– Někdy až těžké hlavolamy- v lokaci, kde musíte plnit úkoly, jsou občas lehká monstra-, hledání „neviditelných“ úkolů