Získejte mapu pro Firewatch – ZAJÍMAVOSTI

28. 02. 2016 David Strnad
855 zhlédnutí

Linearita titulu Firewatch sice brání znovuhratelnosti, ale naštěstí se tvůrci vytasili s novým způsobem, jak si hraní jejich prvotiny užít. V novém příspěvku svého blogu totiž zveřejnili několik map, které hráč používá během putování ve Firewatch. Adventura obsahuje možnost, vypnout si zobrazení hráčovy pozice na mapě, a tím ztížit své hraní.

mapa f 4

V době krokovacích dungeonů mapy představovaly zlatého pomocníka, díky němuž se hráč vyznal. Postupem času však téměř vymizely z povědomí. Campo Santo svým titulem překvapili spoustu hráčů, když v kombinaci parkouru, volného světa a adventury namíchali koncept své prvotiny. Než hra získá bezpočet modů, můžete se podívat do všech zákoutí této kouzelné adventury. K realistickému zážitku vám poslouží několik map, jež v rámci svého blogu zpřístupnil vývojářský tým.

mapa f 2

Hráč přitom navštíví jen tři čtvrtě celého území, a proto se taková mapa hodí. Ke stažení tvůrci dali jednu netknutou, jaká se objevila ve hře. Ta druhá s texturami poslouží spíš jako zápisník, do něhož si označíte zajímavá místa.

Jak tvrdí autor příspěvku, tuto mapu využijete i v případě, kdy vedle vás sedí znuděný pozorovatel. Jakmile mu dáte mapu, stane se z něj zkušený navigátor. Singleplayer se tak mění na gaučový multiplayer, i když pouze v omezené míře. Nebo si mapu vytiskněte pro běžný účel – coby plakát se vyjímá též dobře.

mapa f 3

Autoři Firewatch znovu předvedli, jak umí naslouchat komunitě. Vždyť právě nápad o stažitelnou mapu se zrodil v hlavě jednoho hráče. Možná se v budoucnu dočkáme dalších stažitelných souborů nebo věcí přímo ve hře…

Zážitky ze hry můžete prohloubit také tím způsobem, že si objednáte svou sadu fotografií, jež jste vyfotili ve hře. Prakticky každý screenshot člověka ohromí a tuto možnost uplatní velké procento hráčů. Přece jen, kdo by si nechtěl uchovat příjemné vzpomínky v podobě vytištěných fotek, které se navíc pletou s uměleckým dílem?

Mapy lze stáhnout zde.

Pro nadšence herních wallpaperů (taktéž tisknutelné) plakáty ke stažení tady.