Animal Super Squad – RECENZE – Bláznivá adventura se zvířaty!

Animal Super Squad je zábavná adventura, která začala svoji kariéru na mobilních zařízeních a minulý měsíc se dostala na Steam ve verzi pro počítače. Mezi hráči si hra získala obrovskou základnu fanoušků. Nejen díky tomu, že si každý hráč může vybrat zvíře, za které bude hrát a šílený dopravní prostředek, ve kterém bude projíždět jednotlivé levely. Hra je zatím v Early Accessu a stojí necelých 10€. Pokud máte rádi bláznivé hry, tahle se vám bude líbit.

Datum vydání: 2. listopadu 2017

Vývojáři: DoubleMoose Games

Platformy: Microsoft Windows, Android, iOS

Cílem hry je vybrat si zvíře a něco jako dopravní prostředek (například záchodovou mísu s kolečky) a dostat svoji postavičku z bodu A do bodu B. Hra má pár desítek map v základu, ale jak je zvykem u tohoto typu her, velkou většinu map vytvoří samotní hráči. Dalo by se spekulovat o kvalitě map vytvořených hráči, ale do toho se teď nebudeme pouštět. Tady jde čistě o zábavu.

Animal Super Squad má vlastní kampaň. První level El Legendo Begins, ve kterém hrajete za kuře je krátký tutoriál. Naučíte se ovládat svoje kuře, dostanete první vozítko a jste připraveni se vydat vstříc novým dobrodružstvím. K ovládání vám stačí pár kláves a celkově mi přijde pohodlnější hrát hru na počítači.

Hra se dá projít bez větších potíží, obtížnost jednotlivých levelů není příliš vysoká, a tak se u hry pobaví i menší hráči. Procházením jednotlivých levelů si odemykáte nové piloty a stroje a případné upgrady. V menu si vždy vybíráte, za koho bude hrát v dalším kole a můžete svému pilotovi nasadit stylovou čapku. V každém levelu čeká na hráče alespoň jeden secret, to může být motivací k opakování některých levelů.

Od jednoduché adventury jako je Animal Super Squad se nedá čekat nic moc velkého. Žádný epický příběh ani skvělá hratelnost. Čeká vás však několik hodin skvělé zábavy. Průchod jednotlivými levely je rychlý, a i po delším hraní si udrží hráčovu pozornost. Animal Super Squad je jedna z těch her, o které jste neměli nejmenší tušení, jak moc ji potřebujete.