Battleborn – RECENZE – Drtivá porážka od konkurenta Overwatch

• Datum vydání: 3. května 2016
  • Vývojáři: Gearbox Software
  • Vydavatel: 2K Games
  • Platformy: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
  • Žánr: First – Person Shooter (FPS), multi – player, single – player, akční

Battleborn_I

Opět se to opakuje. Hrdinové, kteří proti sobě bojují hlava nehlava. Jsou rozdělení do týmů a válčí za lepší skóre. Bohužel je zde fakt, že hra totožného typu již zde je. Problém ale není, že hra již existuje, ale jak dlouho. Druhá hra se totiž jmenuje Overwatch, která se na herní scéně objevila 24. května téhož roku. Jsou zde tedy dvě velmi podobné hry, bohužel Overwatch je více známý, alespoň z pohledů českých gamerů.

Ze začátku si vyberete postavu, která k vašemu stylu hraní nejvíce sedí, a pustíte se do bitvy.  Každá postava se liší od té druhé. Mají různé kouzla, atributy, komba útoků, ale roli zde hraje taktéž vzhled postavy. Tvůrci již oznámili, že do hry, kterou máte k dostání kolem tisíce korun, budou přidány mikro transakce, ale zřejmě pouze na doplňkové sety. Tyto sety by ale nikoho neměly zvýhodňovat vůči ostatním hráčům.

2K_Battleborn_

Multi – player můžete hrát na šesti mapách. Single – player zde sice je, ale nedá se vůbec porovnávat takřka s žádnou hrou. Single – player je, laicky řečeno, slátanina. Tvůrci se snažili napodobit hitovky, smíchali různé hry dohromady. Mysleli si, že konečné dojmy budou úžasné, mýlili se. Vše se točí kolem jedné věci. Efekty sice nejsou špatné, ale chybí zde takové to vtáhnutí hráče přímo do hry. Hráč se přeci musí o svou postavu bát, aby neumřela, aby se neustále hýbala a přežila co nejdéle.

2K_Battleborn

Nápad na mulťák není špatný, ale provedení nestojí za nic. Styl hraní je stejný, jako u jiných hrách. 2 týmy, každý o celkovém počtu pěti hráčů. V boji to ale vypadá, jako by se nic nedělo, i když každý používá neskutečné množství kouzel.  Po mapě běhají malí roboti – (stejně jako mimoni v League of Legends) a stavíte za vydělané peníze věžky na obranu.

Vývojáři, toto je již ohrané, chce to zase něco nového. Bohužel, tato hra se jim moc nepovedla. Pro ty, kteří si hru koupili, nezbývá nic jiného, než čekat, jestli budoucí DLC neopraví pár chybiček.

+ vcelku dobrá grafika, styly kouzel, propracované equipy

– napodobenina z jiných her, chaotický styl boje