Battlefield – ‘‘Nejrealističtější efekty destrukce v herním průmyslu‘‘, naznačují pracovní nabídky!
Battlefield 2042 čelil kritice za absenci destruktivních efektů, které byly vždy klíčovou součástí série Battlefield. Nicméně pracovní nabídka studia Ripple Effect, které pracuje na další hře Battlefield, naznačuje, že se destruktivita vrací. Studio hledá staršího 3D výtvarníka, který by ve hře vytvořil realistické a vzrušující destruktivní efekty. Pro sérii, která v posledních letech zaznamenala pokles popularity, by to mohl být významný návrat do formy.
O nové hře Battlefield se toho sice moc neví, ale bylo potvrzeno, že Electronic Arts pracuje na novém pojetí značky a propojeném ekosystému. Kromě toho jsou zatím neznámé podrobnosti, jako je prostředí a sestava. Nicméně pracovní nabídka od Ripple Effect dává naději, že destrukce bude v nové hře hlavním tématem. Battlefield 2042 postrádal systém levolution, který v předchozích dílech umožňoval masivní destrukci map. Pokud bude nový díl pokračovat v duchu dřívějších her a překoná konkurenci, jako je například The Finals, mohl by výrazně zapůsobit.
Samotné zadání neobsahuje žádná zásadní odhalení, kromě ambicí studia vytvořit ohromující efekty destrukce. Prozrazuje se však, že Ripple Effect je jedním ze tří studií, která na hře pracují, přičemž se na ní podílí také švédské DICE a Ridgeline Games. Očekává se, že DICE bude mít na starosti multiplayerovou část hry a dohlížet na vývoj singleplayerové části v Ridgeline Games. Ripple Effect je naopak zodpovědný za vytvoření zcela nového zážitku, který vychází z kořenů série.
Pracovní nabídka společnosti Ripple Effect naznačuje, že destrukce bude v příští hře Battlefield hrát významnou roli. To by mohl být bod obratu pro sérii, jejíž popularita v posledních letech klesá. Vzhledem k tomu, že na hře pracuje více studií, včetně Ripple Effect, DICE a Ridgeline Games, je zde potenciál pro svěží a vzrušující zážitek ze hry Battlefield, který na hráče zapůsobí realistickými a ohromujícími efekty destrukce.