Blizzard – John Hight po 12 letech opouští loď
John Hight, dlouholetý generální manažer značky Warcraft ve společnosti Blizzard Entertainment, se po dvanácti letech rozhodl opustit svou pozici. Jeho odchod přichází v době, kdy značka Warcraft slaví třicáté výročí, což dává tomuto kroku zvláštní symboliku. Hight vstoupil do Blizzardu v roce 2011 a během svého působení zde měl klíčový vliv na rozvoj herního univerza Azerothu.
Začal jako producent expanze Mists of Pandaria pro hru World of Warcraft a postupně se vypracoval na pozici generálního manažera značky Warcraft. Během té doby dohlížel na vydání několika významných expanzí, včetně Warlords of Draenor, Legion, Battle for Azeroth a Shadowlands. Jeho práce nebyla omezena pouze na World of Warcraft, ale rozšířila se i do dalších projektů jako je karetní hra Hearthstone a mobilní titul Warcraft Rumble, které přinesly svěží perspektivu na svět Warcraftu.
Před svým příchodem do Blizzardu získal John Hight bohaté zkušenosti prací v herním průmyslu, kde působil u společnost Sony. Během své kariéry se podílel na vývoji několika významných titulů, jako byl Command & Conquer: Red Alert 2, Shadow of the Colossus nebo God of War III. Jeho přístup ke hře jako uměleckému dílu a zároveň komerčnímu produktu jej vyzdvihl na významné pozice ve světě videoher.
V prohlášení k odchodu uvedl, že je čas na nový quest. Rozhodnutí opustit Blizzard nebylo snadné, ale cítí, že je připraven na nové výzvy a možnosti, které před ním leží. Zároveň vyjádřil vděk za možnost pracovat na tak ikonické značce jako je Warcraft a za podporu fanoušků, kteří jsou s Warcraftem spojeni po celé světě.
Odchod Johna Highta z pozice generálního manažera značky Warcraft znamená konec éry, která přinesla mnoho inovací a nových možností do herního světa Azerothu. Jeho odkaz zůstane ve vývoji Warcraftu stále živý, ať už prostřednictvím jeho přímých přínosů nebo skrze inspiraci, kterou poskytl svému týmu a fanouškům po celou dobu svého působení ve společnosti Blizzard Entertainment.
Hightova práce a vize napomohly nejen k posunu Warcraftu vpřed, ale také k posílení komunity hráčů a fanoušků, kteří si jeho přínosy náležitě váží. Jeho odchod bude bezpochyby pociťován jako ztráta, ale zároveň jako příležitost k novému začátku jak pro něj osobně, tak pro další vývoj značky, která má stále před sebou mnoho nevyzkoušených možností.