Call of Duty: WW2 – NOVINKY – Open Beta pořádně nažhavila hráče!

Dlouho jsme na to čekali a konečně je to tady. Call of Duty: WW2 beta se na pár dní otevřela hráčům a tvůrci hry nadšeně přijímali jejich kritiku. Studio Sledgehammer Games, které za hrou stojí, uvedlo, že na základě připomínek od hráčů hru vylepší ještě předtím, než ji 3. listopadu vypustí úplně. Bez dalších okolků se do toho pustíme. Jaká je beta? Na co se můžeme těšit a co se snad změní?

Hráči si dlouho přáli návrat her k jejím slavným kořenům. Zatímco nový DOOM se zařadil k legendám, Battlefield 1 nám ukázal, jak špatný nápad návrat byl. Musím uznat, že Sledgehammer se s tímto úkolem popral mnohem lépe než Dice. Kampaň vypadá slibně, ale multiplayerová část hry je v mnoha ohledech peklo. Proč? Samozřejmě kvůli hráčům, kteří po mapách pobíhají s automatem a dávají headshoty od boku. K tomu se ještě dostane, teď se podíváme na to, jak se do hry vůbec dostat.

Na začátku dostanete na výběr z pěti divizí. To má hráčům pomoct vybrat si postavu, která jim bude nejlépe vyhovovat. Hra to prezentuje jako obrovské rozhodnutí mezí tím, jestli se přidáte k výsadkářům nebo radši zůstanete u pěchoty, ale není zase tak těžké si vybrat. Podle toho, k jaké divizi se přidáte, budete mít na výběr z různých zbraní a vylepšení. Celý tenhle výběr byl opravdu skvělý nápad a možná by i fungoval, kdyby nešlo o Call of Duty. Protože kolik hráčů si vybere opakovačku místo samopalu se kterým může skákat po mapě?

Perky ze hry více méně zmizely. Vylepšení jsou svázána s jednotlivými divizemi. Nemůžete je tedy přetahovat z jedné divize do druhé. Je to zajímavé řešení, ale nakonec je to úplně stejné jako v jiných CoD, jenom je to složitější. Spousta věcí v betě nebyla přístupná, plná hra nabídne další zbraně, upgrady a vylepšení, která se budou odemykat s postupem hrou.

Dostáváme se k mapám, na kterých jsme si mohli hru vyzkoušet. Nemá cenu chválit grafické zpracování, hra vypadá skvěle a až na pár glitchů se můžete kochat vším okolo sebe. Jednotlivé hry jsou opravdu rychlé, trvají asi deset minut a na poměrně malých mapách musíte zůstat v pohybu. Bohužel právě velikost map je jeden z důvodů, proč nepotkáte někoho s odstřelovačkou. Nemáte čas si někam zalézt a zamířit cíl.

Můžete si vybrat ze čtyř herních modu. Klasický Deathmatch, Domination a Hardpoint nebo nový režim War. Zatímco první tři mody se dají hrát na mapách jako jsou Pointe du Hoc nebo Aachen, pro War mod jsou připraveny jiné mapy a hra na nich probíhá trochu jinak. Jde o taktické dobývání mapy, v betě tento mod představovala Operation Breakout. Šlo o dobytí bodu na mapě a jeho udržení, potom se tým přesunul k mostu a nakonec jste epicky odpálili sklad munice. Hra se tady hodně odklání od historické přesnosti. V multiplayeru se ale nic takového čekat nedalo, tady jde prostě jenom o to, kdo vyhraje.

Trochu kontroverzním tématem se stali svastiky, v kampani by měli být, ale v multiplayeru je neuvidíte. Podle mě trochu škoda, protože se má jednat o historicky hodně přesné zpracování, ale alespoň si Sledgehammer ušetřil problémy. Co se mě týká, mám větší problém se ženami všude okolo. V dnešní době je důležité všem připomínat, že můžou být, čím jen budou chtít a do jisté míry s tím souhlasím. Bohužel tohle je hra z druhé světové války, a když je na mapě víc zastoupeno jemnější pohlaví, mám chuť hru vypnout. Hlavně když na mě ječí černá žena v německé uniformě. Zase tady platí, že Sledgehammeru jde o co nejmíň problémů, ale do téhle hry to prostě nějak nepatří.

Tohle jsou jenom drobnosti. Call of Duty: WW2 je hra, která si zaslouží pozornost všech hráčů. Je to nové, svižné a neuvěřitelně návykové. Uvidíme, co přinese plná hra se vším svým obsahem, ale už teď je desetkrát lepší než Battlefield. Otázkou je, jak si bude hra stát, až vyjdou všechny hry, které do konce roku vyjít mají.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *