Dark Souls III za dveřmi!

25. 01. 2016 Filip Starý
1 161 zhlédnutí

Již dvanáctého dubna se dočkáme vydání „třetího“ pokračování hry Dark Souls. Teoreticky vzato to bude v rámci celé Souls série již díl čtvrtý, protože první díl s názvem Demon Souls vyšel již v roce 2009, ale pouze na platformu PlayStation. Do tohoto seznamu lze zařadit i titul Bloodborne z roku 2015, který vyšel exkluzivně pro PlayStation 4 a již na první pohled můžeme vidět jasný zásah Hidetaka Miyzakiho.

Hidetaka Miyzaki je totiž člověk, který stojí za skoro všemi Souls tituly na pozici režiséra/producenta/ředitele. Výjimku tvoří akorát hra Dark Souls 2, kterou Miyzaki přenechal dvojici Tomohiromu Shibuyaovi a Yuimu Tanimuraovi. Očekávané Dark Souls 3 jsou tak spojené s triumfálním návratem zmíněného producenta. V souvislosti s tím je hráčům slíben částečný návrat k úplně prvnímu titulu Souls série – Demon Souls. Jedná se například o prvek magic meter, který sloužil a bude sloužit jako určitý druh many nutné k vykonávání magických útoků a k jeho dobíjení budou složit odlišné lektvary než na dobíjení životů. V rámci návratu k prvnímu dílu série by se i celková obtížnost hry měla výrazně zvýšit a nadále tak hájit titul jednoho z nejtěžších RPG herní historie.

22003169058_b0b5d9a31c_o

Samozřejmě hra nechce vyjít pouze z prvního Souls titulu, ale zaměřuje se i na modernější prvky a zejména na celkovou dynamiku hru. To vývojáři z části převezmou z již zmíněného a velmi úspěšného titulu Bloodborne. To se týká hlavně již zmíněné dynamiky hry. Souboje mají být plynulejší, rychlejší a nepředvídatelnější. Hráči budou muset využívat více druhů zbraní a nepřátelé budou disponovat různými variacemi pohybů, jejichž vzorce se budou muset hráči postupně naučit, než budou moci protivníka zneškodnit. Vývojářský tým by také rád opravil chyby a prvky obsažené v druhém díle, které se nesetkaly s kladným hráčským ohlasem. Jedním z hlavních úkolů je také větší využití celého potenciálu hry. f4fae4a067fca67497d73bebd69804b35c43c7ef.jpg__1920x1080_q85_crop_upscale

Kombinace některých starších prvků skloubených s modernějším pojetím Souls titulů nezní vůbec špatně. Prozatím je ale jasné jen to, že filozofie „vše je nebezpečné“ ve hře i nadále zůstane a to i spolu s temnotou představující základní prvek v celém herním designu. Hráčům tak nebude zbývat nic jiného než legendární „Praise the Sun!“.



Elektronický časopis GAMING

E-časopis GAMING

Přidejte se k nám!

  • Partneři webu

    Grunex - PC hry, turnaje v PC hrách, internetová televize, hry zdarma

    Rewiz.eu Projekt na rozvoj a podporu elektronického športu

    Veterans - CZ/SK gaming community

    Akreditované IT kurzy a školenia

    AndreewCZ

    Copyright © 2015–2021 GamingSite.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 2464-661X, podléhá licenci CC BY-ND 4.0