Day of Infamy – RECENZE – Střílečka jako by z oka vypadla hře Call of Duty 2

• Datum vydání: 28. července 2016
  • Vydavatel: New World Interactive
  • Žánr: Akční, Strategické, WW2, Multi – player

Day of Infamyddd

Day of Infamy, která se pohybuje v období válek z 2. světové války? Jako doopravdy? Nechci nic moc naznačovat, ale vytvářet stále dokola ten samý námět, není moc dobrý nápad. Bohužel New World Interactive si stále myslí, že když (laicky řečeno) zapnou jinou hru, zmáčknou ctrl+c a poté to vloží do své „nové“ hry a takhle to udělají z více her, především FPS her, že to bude bomba. Zklamu vás, ale když si skoro nepohrají ani s grafikou, na kterou si zakládá většina hráčů, tak se není čemu divit, že hra nebude mít moc velký ohlas, i když na steamu má velmi kladné hodnocení. Ptám se ale, na jak dlouho?

Zkopírované mapy bych ještě pochopil, snažili se napodobit chod z druhé světové války a ukázat nám alespoň část z toho, co víme, nebo alespoň bychom měli znát z dějepisu. Nějaký ten Den D – vylodění v Normandii a další. To, ale že grafika vypadá jak ze hry Call of Duty 2, která mimochodem vyšla +- před 11 lety, je opravdu dosti chabé. Možná to tak vidím pouze já, a pokud jste již některé obrázky či videa ze hry viděli a nebudete se mnou souhlasit, vůbec nevadí. Každý má přeci svůj pohled na věc.

Je ale dobré, že je zde více důležitá spolupráce hráčů, než u jakékoli jiné hry. Dále jsou zde nádherně znázorněny bojové pasáže v Italských ulicích, či boje na Sicilských pobřežích. Postupně se přesouváte na sever Evropy, přesněji do Belgie, směrem na Německo. Nechybí zde také již zmíněná část z Normandie. Vývojáři také slibují dobrou ukázku toho, jak se USA s pomocí Britských kolonií postavili proti wehrmachtu.

Day of Infamysss

Nemůžu ale odepřít to, že si pohráli se zbraněmi. Vizualizace je opravdu krásná, ale větší potěšení je, když z nich střílíte. Snažili se co nejvíce, aby nabíjení a následné střílení bylo takové, jako byste zrovna vy, v danou chvíli stříleli na německé proti bojovníky. Stačí dodat jen zpětný ráz a 2. světovou válku může prožít opravdu každý. Alespoň z části.

K této hře bych se bohužel nevrátil, ani kdyby již vyšla plná verze. V tuto chvíli je totiž v early access. Pokud jste ale příznivci takovýchto her, a nemáte rádi přeplněné servery, kde na každém rohu číhá hacker, tak neváhejte a hrajte. Hra je vytvořená jako mód ke hře Insurgency.

+ přebíjení a střílení, ukázka spojení VB a USA proti wehrmachtu

– vzhled postav a samostatná grafika hry, copyright jiných her

Hodnocení: 6/10