Devastation – RECENZE – Hra plná zdevastovaných měst a prázdných ulic

Devastation

Hra plná zdevastovaných a prázdných ulic. Děj hry se odehrává v roce 2075, kdy je svět v úplném rozkladu. Zdevastované domy, prázdné ulice, prakticky neexistující ekonomické principy. Lidé se bojí vyjít ven do prázdných a zpustošených ulic. Jen ti co mají zbraně se odhodlají vyjít ven na ulici, protože se tam občas vyskytují žoldáci, vojáci nebo i zlí lidé. V prázdném a zdevastovaném světě se velmi těžce hledá jídlo, voda a zbraně. Zbídačená země a zkorumpovaná vláda, není jediným problémem lidstva.

Vědci pod nátlakem sestrojili speciální zařízení, které umožňuje oživovat mrtvé lidi. Každému je snad jasné, že pokud se stroj, který slouží k oživování mrtvých lidí začne prodávat jako cokoliv jiného, tak by na naší planetě už nebylo místo pro lidi. S tím se ale lidstvo nehodlá smířit, tak se rozhodlo, že zničí laboratoř, ve které se vyvíjejí stroje na obnovení života mrtvých lidí.

Devastation_PC_08-1

Devastation obsahuje singleplayer mód, jinak řečeno hra pro jednoho hráče. V singleplayer módu je spousta misí. Hráč si samozřejmě může vybrat obtížnost hry, lehkou, střední a těžkou. Hra je o tom, že se musíte dostat přes ulici do laboratoře, kde se vyvíjí stroj k obnově života mrtvých lidí a zničit ji. Mise jsou celkem obtížné, včetně zabíjení nepřátel. V nějaké misi určitě narazíte na žoldáky nebo vojáky. Každá postava ze hry má určitou výdrž a sílu. I zbraně mají svou výdrž a sílu. Ve hře je také obsažen i multiplayer mód (hra pro více hráčů). V multiplayer módu si lze vytvořit svůj vlastní lan server nebo se můžete připojit i na nějaký online server.

Ve hře mě překvapilo, že můžete uchopit nějaký předmět (židle, bedna, kanystr s benzínem apod.) a hodit je po nepříteli. Velká škoda je, že ve hře se nelze pohybovat po otevřeném zdevastovaném světě. Hra Devastation byla vytvořena v roce 2003.

dualgunsshot