Don’t Scream – Inovativní hratelnost a strach skrze křik!
Don’t Scream je nová hororová videohra, která přináší inovativní herní mechaniku. Hra byla vytvořena dvěma nezávislými vývojáři a využívá mikrofon jako klíčový prvek při děšení hráčů. Prozkoumávání zlověstného lesa Pineview Forest je hlavním cílem hráčů, ale mají přísné pravidlo – nesmí vydávat žádný zvuk, jinak je to známkou prohry a hra se restartuje.
Hra Don’t Scream se zaměřuje na jednoduchost a jedinečnost. Hráči mají pouze 18 minut k dispozici, aby prozkoumali les a zůstali bez hlasu. Jakýkoliv zvuk se považuje za výkřik a vede ke restartu hry. Díky této herní mechanice a dynamickým skokům hráči zažijí každé sezení jiný zážitek. Hra bude spuštěna na platformě Steam.
Don’t Scream kombinuje prvky kamerových found footage hororů 90. let se moderními technologiemi. Na rozdíl od jiných survival hororů se hra nezamotává do složitých příběhů a komplexních mechanik, ale spíše působí jako „simulátor strachu“. Hráči se musí osobně a interaktivně postavit svému strachu a dbát na svůj hlas tím, že během hraní mluví potichu.
I když se Don’t Scream nedá hrát ve více hráčích, tvůrci tvrdí, že je vynikající zábavou pro hráče v kruhu přátel a rodiny. Tím, že hráči mohou své blízké vyděsit k smrti, si užijí tento hororový zážitek společně. Don’t Scream nabízí nový a inovativní přístup k hororovým hrám, který zdůrazňuje význam hlasových reakcí hráčů. Každé sezení je nepředvídatelné a posouvá hranice interaktivní zábavy.
Hra Don’t Scream vyjde v předběžném přístupu 27. října pro PC na platformě Steam. Je to skvělá volba pro fanoušky hororových her, kteří touží po novém a napínavém zážitku. Oproti tradičním hororovým hrám, které spoléhají na předem připravené lekačky a naskriptované události, Don’t Scream přináší novou úroveň napětí a strachu prostřednictvím hlasových reakcí hráčů. Tato hra tak ukazuje potenciál propojení technologie a kreativního herního designu a ukazuje nové směry pro interaktivní zábavu.