Dungeon Souls – NOVINKY – Pixelová cesta ze dna dungeonu

Dungeon Souls je titul poletující mezi příznivci žánru už nějakou chvíli. Již od roku 2015 se nacházel v betě a oficiálně byl vydán až na konci roku 2016. Podle názvu je tak trochu jasné o co jde, ale vývojáři rozhodně nezůstali v zajetých kolejích.

Na Steamu hru najdete s příjemnou cenovkou třinácti eur, jen se nenechat odradit většinovou kritikou shodující se v tom, že z dlouhodobého hlediska nemají Dungeon Souls co nabídnou.

Grafika je jednou z věcí, která dokáže velmi potěšit. Pixelové ztvárnění v kombinaci s vhodně zvolenou barevnou škálou tvoří velmi příjemný vizuální zážitek. I přesto, že budete často ve smršti kouzel nebo šípů, díky vhodně zvolené grafické stránce se nemusíte bát epileptických záchvatů a vše zůstává příjemné na pohled. Celá atmosféra je dokreslena výborným soundtrackem, který vás jen tak neomrzí.

Druhou hlavní zajímavostí je to, že Dungeon Souls jsou tak trochu otočené naruby. Rozhodně totiž nepůjdete do dungeonů hledat na chvíli nějaké dobrodružství, ale v jednotlivých patrech se budete muset zabydlet na pěkně dlouhou dobu. Po zvolení příslušné classy se totiž ocitáte na samotném dně dungeonu a toužíte po jediném – dostat se co nejrychleji ven.

Hráč má již zmíněnou možnost zvolení si hrdiny. Ať už preferujete klasického bojovníka, mága nebo lučišníka, ani s jedním to nebudete mít o moc lehčí. U obchodníka si budete moci klasicky vylepšovat veškeré možné atributy a díky tomu tak snadněji procházet jednotlivá patra dungeonu. Ty si nebudete moci nijak nacvičit, protože je vše náhodně generované a po každém neúspěchu budete muset hledat všechno pěkně znovu.

Ano, Dungeon Souls jsou především vizuálně působivým a odpočinkovým titulem. I přes kritiku bychom je ale neměly opominout, protože z hlediska poměru cena/výkon si vedou velmi dobře a svým svižným tempem zapůsobí téměř na každého.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *