Electronic Arts se mění – NOVINKY – Singleplayer žije!

Videoherní gigant Electronic Arts chystá velké změny. Právě probíhající restrukturalizace společnosti vedla ke zveřejnění hned několika novinek, které jasně ukazují jakým směrem se EA bude v budoucnosti ubírat. EA oficiálně zastavilo vývoj Anthemu a zrušilo multiplayer v připravovaném Dragon Age 4. Singleplayer hry konečně znovu dostanou svoji šanci.

Anthem

Hra, která měla nabízet znovu hratelnost na několik let do budoucna nepřežila ani první rok od svého vydání. S Anthemem se táhly problémy od prvního dne a i přes tvrdou práci vývojářů a pokus o Anthem 2.0 se hráči opravené hry už nedočkají.

Bioware podle oficiálního prohlášení v roce 2020 narazil na stejné problémy jako ostatní studia, práce z domu je zpomalila, stres se podepsal na vedení i zaměstnancích a vývoj Anthemu byl proto zastavený. Jedinou dobrou zprávou pro hráče je, že se zatím nezavřou servery.

Dragon Age 4

Zatímco Anthem byl pro EA obrovským zklamáním, Star Wars Jedi: Fallen Order si vedlo opravdu dobře. Zdá se, že EA díky tomu konečně pochopilo, že hráče pořád baví singleplayerové hry a promyšlený příběh. V novém, v pořadí už čtvrtém Dragon Age nebude multiplayer.

Řada fanoušků si oddechla, znamená to, že se BioWare zaměří víc na příběh hry, což je přesně to, co u takové hry chceme. Chceme vlastního hrdinu, zábavné postavy a tunu vedlejších kolů v otevřeném světě. Problém je, že hra zatím byla vyvíjena jako live service (stejně jako Anthem) a vývojáři teď musí odstranit všechny multiplayerové prvky.

Vydání hotové hry je zatím naplánované na duben 2022.

Gaia

EA spolu s Anthemem zastavilo i vývoj hry Gaia. Hra montreálského studia Motive byla ve vývoji šest let a i když nikdy nebyla oficiálně představena, šest let je dlouhá doba. Kvůli problémům ve studiu nikdo přesně neví o čem měla připravovaná hra být. Ven se dostali jenom několika vteřinové záběry ze sci-fi sandboxu bez dalších detailů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.