FIFA 18 – TÉMA – Režim Kariéra nově s enginem Frostbite

Letošní FIFA 18 je zase o krok blíže reálné kopané. Nová je fyzika hráčů, míče, model kolizí, systém rychlého střídání a tak dále. Změn je prostě zase hafo, a to ani nemluvíme o nových soupiskách a týmech, jako například Sparta Praha. Ovšem zcela překopaný je nově herní režim Kariéra, ve kterém se ujmete role kouče týmu, který si vyberete. Můžete tak trénovat váš oblíbený tým, chodit na tiskové konference, plánovat tréninky, sledovat nové hráče, podepisovat nové smlouvy, zkrátka je toho dost. Celý režim ale doteď probíhal na bázi textu a jedinou 3D featurou byly pochopitelně zápasy. To se ale vše s novým ročníkem změní.

Vývojáři totiž zapracovali na herním enginu Frostbite a ten nově dosahuje i do režimu Kariéra. Zatím se engine dostal především na přestupový trh. V nabídce přestupů je nová možnost „Středisko přestupů“, které funguje jako jakýsi užší výběr. Vy na něm můžete hráče samovolně kontaktovat, kontaktovat jejich agenty a to vše v tváří tvář, což dává hře zcela nový náboj. Skutečně vidíte, v již zmiňovaném Frostbite enginu, hráče a jeho agenta, domlouváte podmínky smlouvy a to vše pěkně graficky provedené, prakticky stejně dobře, jako známe z režimu Cesta s Alexem Hunterem v hlavní roli.

Engine Frostbite se ale promítne i například v novinkách kolem světa, vidíte totiž například, jak váš trenérský sok přebírá cenu Trenér měsíce, nebo jak váš útočník přebírá cenu Střelec sezóny. Všechno pěkně ve 3D, v krásné grafice, kterou známe ze zápasů a již zmiňovaného režimu Cesta. Pochopitelně, že, jelikož se jedná o první takového využití Frostbitu v Kariéře, má provedení své mouchy. Občas hráči divně pokukují, ale vše vypadá, jak by mělo. Těšíme se ale především na příští ročníky, které by mohly režim Kariéra posunout ještě dál a engine Frostbite v něm využít ještě více, například pro tiskové konference nebo pro tréninky a promluvy s hráči samotnými.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *