Football Manager 2018 – NOVINKY – Umělá inteligence a upravený 3D režim

Rok se s rokem sešel a máme tu další rok našich sportovních simulatorů. Nová FIFA, nové NHL, nový Madden a další. Zapomněl jsem ale zmínit jeden zásadní a velmi oblíbený simulátor. Pokud mluvíme o ostatních zmíňených titulech jako o simulátorech, museli bychom o tomto jednom mluvit jako o kategorii nad rámec těchto klasických simulátorů. Na mysli mám samozřejmě sérii Football Manager. Letošní díl Football Manager 2018 přinese obvyklou kopu novinek, ale i něco navíc. Dostat se má na managment, umělou inteligenci či grafický engine.

Můžeme začít hned zostra. Asi tou největší novinkou bude u letošního ročníku mnohonásobně vylepšená umělá inteligenci, která je protkána celou hrou. V první řadě se má polepšit myšlení klubů a to jak co se týče přestupů nebo skautingu, tak co se týče zacházení s vámi, jakožto s trenérem. Vzpomínám si, že se mi dokonce jednou přihodilo, že mě prezident klubu vyhodil pět kol před koncem a to jen kvůli neplnění požadavků s počtem prodaných dresů, zatímco klub samotný byl na pátém místě tabulky a ještě měl slušnou možnost utkat se o první příčku. To ale jen tak na okraj. V praxi se to pravděpodobně tak často nestává.

Hráčsky nejoblíbenější změnou má ale být nový grafický engine pro 3D simulaci zápasů a nová uměla inteligence obsažena i v něm. Režim 3D simulace vypadá pěkně, naleštěně a nepochybně velkým rozdílem oproti loňsku a předloni bude jistě umělá inteligence hráčů. Další skloňovanou novinkou má být nasazení dynamiky. A to pouze v jedné stránce hry. Dynamičtější má být skautování, samotná hra ve 3D režimu a především managment sestavy. Jednotliví hráči dostanou nové schopnosti, jako například funkci lídra kabiny. Vy si musíte tohoto hráče hýčkat, protože čím lépe se hráči v týmu cítí, tím lepší výkon odevzdávají v zápasech, notabene těch vyhrocených.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.