From the Depths – NOVINKY – Letadla, lodě i tanky!
Ve hře From the Depths dostane hráč hromadu kostiček a dalších součástek, ze kterých si může postavit v podstatě cokoliv. Hra začala jako simulátor stavby lodí, ponorek a dalších plavidel, ale přidaly se k nim i tanky a obojživelníci a v podstatě vznikl komplexní simulátor se vším potřebným.
- Datum vydání: 1. ledna 2020
- Vývojář: Brilliant Skies Ltd.
- Platformy: Microsoft Windows, Linux, mac OS
From the Depths je zatím v Early Accessu a během několika následujících měsíců bude hra hotová. Ale i přesto, že hra momentálně není úplně hotová má už teď tunu obsahu, workshop, kampaň, a dokonce i multiplayer.
Single playerová část hry je rozdělená na několik modů. Creative nechá hráče dělat si co chce bez jakéhokoliv omezení (pokud nepočítáte RAMky). Strategická kampaň proti sobě staví osm frakcí rozházených na stovce ostrovů. V příběhovém modu plní hráč úkoly zadávané frakcemi a staví svoje výtvory proti nepřátelům. A Adventure mode přidává do hry trochu survivalu, hráč začíná na malém raftu a pomalu rozšiřuje svoji flotilu (protože, to prostě nesmí ve hře chybět).
Multiplayer dovolí hráčům připojit se s kamarády do jednoho světa. S přáteli můžete budovat monstrózní výtvory ve volné hře nebo proti sobě postavit svoje armády a rozpoutat peklo na mapě. V co-opu se dá projít i celá kampaň. A pokud si oblíbíte Adventure mod, můžete si do něj přizvat další hráče.
From the Depths je obrovské pískoviště pro všechny nadšené budovatele, ale osobně mi trochu vadí grafika hry. Jde jenom o malý detail, například fyzika ve hře je špičková a všechny kolize, výstřely nebo samotná plavba působí důvěryhodně. Ale grafika hry musela trochu ustoupit ostatním funkcím. Tím se snažím říct, že hra sice nevypadá tak dobře jako KSP nebo Besige, ale má dost jiných stránek, které to kompenzují.
From the Depths je hra s obrovskými možnostmi a vývojáři se snaží pokrýt všechny její aspekty tak, aby si každý hráč našel něco svého. Workshop na Steamu zaručuje dostatek nového obsahu a protože hra už v Early Accessu funguje bez větších potíží, stačí vývojářům doladit pár chybiček.