Heroes & Generals – RECENZE – Free 2 play WW2

• Vývojáři: Reto-Moto
  • Datum vydání: 23. září 2016
  •  Platforma: Microsoft Windows
  • Žánr: Multi – player, FPS, WW2

Doby, kdy na naší Zemi byly „světové“ války již dávno pominulo, pokud tedy nepočítám útoky různých teroristů a vzbouřenců. Jenže je zde problém. Problém je v tom, aby lidé nezapomněli, co to přineslo za škody a utrpení a stále byli v obavách, aby další taková válka nebyla. Toto je sice pouze jen můj názor, ale podle mne stále vychází tolik her o 2. světové válce, právě kvůli tomuto důvodu. Dost ale o realitě, jdeme se podívat na hru.

Co vlastně Heroes & Generals nabízí lepšího, než jiné hry s touto tématikou? Jeden z mála výhod, které nadchne určitě mnoho „hodinových“ hráčů, kteří nemají moc času si zahrát, tudíž je pro ně zbytečné kupovat například nový Battlefield 1 za 1500,-. Tyto dvě hry sice nemohu absolutně srovnávat, je zde myšlena pouze cena za hru. Heroes & Generals je totiž free 2 play hra. Přesněji MMOFPS, kde proti sobě bojuje – Německo, SSSR a USA. Nikdo není zbytečný. Ať jste pěchota nebo řídíte tank, každý voják ve válce znamená ohrožení proti nepříteli. Co je v této hře nedostačující, že uživatelé na steamu hodnotí smíšenými pocity?

heroesandgenerals_street_battle

Na obrázcích se zdá být hra v perfektním stavu – grafickým vzhledem. Jenže na obrázcích to tak obvykle bývá. Ve hře mi to připomíná grafické zpracování jako z roku +- 2008. Je to asi z důvodu, aby osvojili hráče, kteří nemají tak výkonný PC, aby rozjeli něco s perfektními detaily. Další problém vidím ve skákání. Nevím, proč to takhle přehnali, ale při každém výskoku vypadáte jako kosmonaut, který přistál na měsíci. Po bitevním poli si poskakujete jako zajíc v lese. Jako třetí velké mínus považuji za střílení. To jde sice takřka od ruky, ale chybí tam takový ten pocit ze střílení, chybí tam pocit, jako by jste zrovna vy drželi v ruce zbraň, která zabila tolik nepřátelů.

Pokud bych měl ale říci něco ke kladům, tak se mohu bavit asi pouze o HP ukazateli. Ten vám totiž ukazuje přesné HP v podobě čáreček, které se vám postupem času doplňují. Není to jak v CoD, kde nevidíte ani HP. A další klad je ten, že je to free 2 play.

+ HP ukazatel, free 2 play

-skákání, střílení, nedodělaná grafika

Hodnocení: 5,5/10