Hogwarts Legacy – Warner Bros. slaví 22 milionů prodaných kopií! Společnost plánuje další projekty
Hra Hogwarts Legacy od Warner Bros. Games se stala velkým hitem, s očekáváním, že do konce roku 2023 překoná hranici 22 milionů prodaných kopií. Během prosincové sváteční sezóny se prodalo přibližně 2 miliony kusů. Prezident Warner Bros Interactive Entertainment David Haddad uvedl, že úspěch hry spočívá nejen v prodejích, ale také v tom, jak potěšila fanoušky tím, že jim umožnila být součástí světa Harryho Pottera a zažít nový způsob interakce s touto franšízou. Hra si tak udržuje pozici nejprodávanější hry roku v celém odvětví na celém světě.
Od svého uvedení na trh v únoru 2022 do konce roku se Hogwarts Legacy stalo AAA hrou z univerza Harryho Pottera s 707 miliony odehraných hodin. Mnoho fanoušků se ke hře vrací a prožívají ji vícekrát, vybírají si různé bradavické domy a prožívají tak různé příběhy. Hra také obsahuje zábavné herní statistiky, například o úspěších ve vaření lektvarů nebo sklízení kouzelných rostlin.
Warner Bros. Games již pracuje na dalších herních projektech z Potterova světa, včetně hry zaměřené na Quidditch. Dále se připravuje akční hra s otevřeným světem Wonder Woman a další hry spojené s plánovaným obnovením DC Universe. Společnost si klade za cíl udržovat své franšízy aktuální a vzrušující prostřednictvím her a plánuje více her, které budou dostupné na různých platformách.
Haddad zdůrazňuje, že hry mají důležitou roli při udržování franšíz živých a poutání fanoušky pomocí různého obsahu a živých služeb. Společnost Warner Bros. Games se zaměřuje na transformaci svých největších franšíz a plánuje více her, které se budou hrát neustále prostřednictvím živých služeb, multiplatformního a free-to-play rozšíření. Jejím cílem je přinášet fanouškům stále nový obsah a aktualizace a zapojit je na více platformách.
Zaslav, generální ředitel Warner Bros. Discovery, zdůrazňuje důležitost franšíz a transformaci těchto franšíz do herní podoby. Warner Bros. Games chce vybudovat globální herní dominanci prostřednictvím svých duševních vlastnictví a franšíz a přivést více hráčů na více platforem.