Hunt: Showdown – ZAJÍMAVOST – Jak to bude dál?
Stala se někde chyba? Hunt: Showdown vstoupila na trh jako hra se skvělým potenciálem, sklidila vcelku kladná hodnocení a už téměř rok se nachází v early access.
Hunt: Showdown vyniká velmi zajímavým a originálním konceptem online multiplayerové hry. Hráč může hrát sám nebo ve dvojici, což je mnohem větší zábava. Několik týmu se ocitne na mapě připomínající velmi věrně americký venkov před sto lety, akorát, že mapa je plná nejrůznějších monster. Ty jsou jen nepatrnou překážkou před mnohem důležitějším cílem – vypátrání a následné zneškodnění bosse, který je hlavní odměnou.
K vypátrání bosse musí hráč najít potřebný počet clues, které mu postupně určují přibližnou lokaci bosse. Následně ho zabije a čeká na odměnu. Po obdržení odměny musí najít východ z mapy. To se nezdá jako tak strašně těžký úkol, ale jenom do té doby než se na vás seběhne několik hráčů a ta pravá zábava začíná.
Zde nacházíme první bod úrazu. Kvůli poklesu hráčů se setkáte s malým překvapením, hra vás totiž velmi často spojí s hráči, kteří jsou o mnoho levelů vyšší. Například jste na levelu 6 a jste ve hře s hráčem, který je na levelu 98.
Dalším problémem je množství chyb, které se vývojářům nedaří opravit. Není to sice velkým problém a nestává se to velmi často, ale rozhodně to není příjemného. Hra vám například vyhodí spoluhráče do menu, mob se spawne z ničeho nic před vámi a další “klasické” herní neduhy.
Nicméně atmosféra je výborná a celkový herní zážitek jedinečný. Díky počátečnímu úspěchu se Hunt rozhodně neocitl ve ztrátě a tak je velmi zvláštní, že se hra nikam neposouvá. Bossové jsou jenom dva, variace map se také moc neaktualizuje a hra se tak trochu zasekla, což je obrovská škoda a do budoucna se to snad změní.
Na celou situace bude mít vliv i nové vedení Cryteku, které se změnilo právě v době práce na Hunt: Showdown. Snad se tak brzy dozvíme, jak se bude hra dále vyvíjet.