Kingdom Come: Deliverance – ZAJÍMAVOSTI – Čtyři vrstvy armoru?

Do vydání Kingdom Come: Deliverance zbýva sice ještě mnoho času, ale Warhorse Studios v čele s Danielem Vávrou nám stále dokazaují, že na hře tvrdě pracují. Hráče se tak sanží dlouhodobě udržet v trvalém nadšení a zatím se jim to daří. Nedávno jste se dočkali informací ohledně celého systému zbroje a prvků RPG.

Systém brnění bude patrně jeden z nejkomplexnějších, jaký jsme zatím mohli v RPG hrách vidět. Tvořit ho budou jednotlivé vrstvy, které vycházejí z reálných poznatků středověkého světa. Dohromady čtyři vrstvy nám přinesou tisíce možností, jak si postavu upravit k obrazu svému. První vrstvu tvoří těžká látka, která poskytuje základní ochranu a hlavně možnost pohodlně nést další vrstvy. Tou druhou je těžká kroužková zbroj. Na kroužkovou zbroj přichází další vrstva – ta nejdražší – plátová zbroj. Ta bude tvořena několika díly a bude poskytovat nejvyšší stupeň ochrany. Poslední vrstvou bude látka/plášť, který bude fungovat jako designový prvek. V reálném světě zakrývala látka plátovou zbroj zejména kvůli slunci. To dokázalo plátovou zbroj rozpálit na vysoké teploty. Teploty se v Kingdom Come zřejmě nedočkáme. 13301276_1163112517054331_8774861279137118821_o

Celý systém vrstev vypadá velmi zajímavě, ale jedná se o obrovské množství práce. Všechny kombinace vrstev musí perfektně sedět na každém typu postavy a spodní vrstvy nesmí v žádném pohybu postavy vystupovat nad vrchní vrstvy. Brnění bude mít i například stupeň poškození a ovlivňovat to bude i chování samotných NPC. Pokud si například budete chtít promluvit s žebrákem, je lepší se obléct do špinavého oblečení. kcd_thief_logo

Systém RPG a survivalu bude fungovat jak pro NPC, tak pro naší herní postavu. Ve hře bude základní rozdělení na „statistiky“ a „dovednosti“. Statistiky budou pevně spjaté s postavou a pravděpodobně se budou měnit s levelováním postavy. Dovednosti budeme moci zvyšovat nezávisle na levelu, například si budeme zvyšovat dovednost šermování při cvičení u trenéra. Nebudou chybět ani dovednosti jako jízda na koni, plížení, páčení zámků nebo sběr bylinek. Survival prvky budou přítomny formou nutnosti jíst, spát, apod. Nejzajímavější je, že všechny zmíněné prvky budou mít i NPC a zvířata ve hře. Koně budeme moci oblíkat do brnění nebo hospodskému otrávíme jídlo.

Celý systém vrstev brnění a RPG prvky vypadají velmi lákavě. Otázkou zůstává, kolik práce to ještě vývojářům zabere a kdy si konečně Kingdom Come: Deliverance zahrajeme.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *