Mafia: Definitive Edition – RECENZE – Úspěch podruhé – 2/2

Jednou z nejlepších věcí na původní Mafii je samozřejmě dabing, což ani v remaku není výjimkou. Dabing je srovnatelný, ne-li lepší než v původní Mafii. Jde cítit, že se vše mnohem více zprofesionalizovalo a již to není takový punk jako téměř před dvaceti lety. Zvuková stránka zkrátka obstála na plný počet bodů.

Co se týče hratelnosti, tak zde by se určitě našlo mnoho nedostatků. Hra je zaměřena na širší okruh hráčů, což znamená, že mnoho věcí je zjednodušeno. Hru lze bez problémů (kromě legendárního závodu) dohrát na vysokou obtížnost a jen párkrát se vám stane, že si mise musíte několikrát zopakovat. Výběr zbraní je velmi omezen a náboje již nejsou takovým problémem. Hra vás ve většině případech nutí používat covershot a pohled někdy přeskakuje z pravého ramena na levé. Melee attack je z nějakého důvodu v základu na Q a counter attack na ALT. Vše ale vychází z původního gameplaye, kde mise vždy vedly k přestřelce.

Gameplay by tak mohl být zpracován trochu jinak, ale nic to nemění na tom, že Mafia: Definitive Edition si zaslouží plný počet bodů. Nově vymodelované prostředí, skvělý dabing, 3D sken herců, vše zkrátka hraje perfektně dohromady a poskytne hráči zcela nový zážitek. Nevýhodou, s kterou nic udělat nejde, je čas potřebný k dohrání. Zvládnete to za pár hodin a taktéž to vychází z toho, že hra kopíruje původní příběhovou linii. Já osobně bych rozšíření příběhu uvítal, vezmeme-li v potaz kolik peněz musel celý remake stát. Nebylo by na škodu více prozkoumat vztah Tommyho se Sárou, více do příběhu zapojit Dona Morella, o kterém se hlavně mluví, možná se zaměřit i na příběh policisty, apod. Možností bylo zkrátka hodně. Remake Mafia ale zůstává skvělou hrou, která by neměla minout žádného fanouška původní Mafie a vlastně ani žádného hráče.

Hodnocení: 9/10

Jeden myslel na “Mafia: Definitive Edition – RECENZE – Úspěch podruhé – 2/2