Microsoft – Umělá inteligence pro Xbox v rámci partnerství s Inworld AI

Společnost Microsoft vytváří partnerství se společností Inworld AI, aby vyvinula nástroje pro Xbox, které umožní vývojářům vytvářet postavy, příběhy a úkoly s umělou inteligencí. Tato spolupráce zahrnuje systém AI design copilot, který vývojářům poskytuje nástroje pro vytváření detailních scénářů, dialogových stromů, úkolů a dalších prvků.

Multiplatformní sada nástrojů AI bude obsahovat kopilota návrhu AI pro skripty a dialogy, a engine postav AI, který lze integrovat do her a používat k dynamickému generování příběhů, úkolů a dialogů. Společnost Inworld AI pracuje na AI NPC, které reagují na dotazy hráče a mohou generovat jedinečné dialogy a personalizované příběhy ve hře.

Společnost Microsoft nabízí tyto nástroje jako volitelnou možnost pro vývojáře her a je na nich, aby se rozhodli, jakou úroveň generativní AI chtějí ve svých hrách používat. Využití generativní umělé inteligence v herním designu a hlasovém herectví je kontroverzní, ale Microsoft tvrdí, že chce vývojářům pomoci realizovat jejich vize a posouvat hranice her.

Společnost Microsoft se zaměřuje na rozvoj dvou klíčových nástrojů: kopilota pro design AI a běhového enginu postav s AI pro dynamické generování příběhů a úkolů ve hrách. Toto partnerství představuje významný krok vpřed ve vývoji nástrojů pro vývoj her založených na umělé inteligenci.

Společnost Microsoft se stále více zajímá o investice do firem zabývajících se umělou inteligencí. Nedávno koupila společnost Nuance Communications, která se specializuje na rozpoznávání řeči a umělou inteligenci. Také představila technologii umělé inteligence, která umožňuje hráčům ovládat hru Minecraft bez nutnosti ručního pohybu postavy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *