Minecraft 1.21 – Tricky Trials představí kyj a tréninkovou místnost!
Nadcházející aktualizace 1.21 pro Minecraft slibuje bohatou směsici boje, průzkumu a automatizace, a očekává se, že vyjde v polovině roku 2024. Zde je podrobnější souhrn:
Nové bloky
- Crafter Inovativní výrobní stanice poháněná redstonem umožňující automatizaci výrobních procesů.
- Měděná žárovka: Dekorativní světelný zdroj s měděným lemováním, přidávající estetickou rozmanitost do staveb.
- Trial Spawner: Specializovaný spawner nepřátel nacházející se v Zkušebních komorách, nabízející jedinečné výzvy a odměny.
Nepřátelští mobové
- Breeze: Nový nepřítel charakterizovaný svými útoky založenými na větru, nalezený výhradně ve Zkušebních komorách. Vypouští větrné projektily, které poškozují hráče a odhánějí je.
- Bogged: Varianta kostlivce obývající Zkušební komory, bažiny a mangrovníkové bažiny. Tito kostlivci střílejí otrávené šípy, představující další hrozbu pro hráče.
Zkušební komory
- Tyto procedurálně generované podzemní struktury slouží jako arény pro bojové výzvy a průzkum.
- Obsahují bloky Zkušebních spawnerů, které vypouštějí nepřátele ve vlnách, odměňující hráče kořistí po úspěšném dokončení.
- Využívají nové sady bloků včetně mědi a tuffu, zvyšující vizuální rozmanitost generovaných struktur.
Nová zbraň
- Mace: Nově představená zbraň vyrobená z tyčí větru a těžkého jádra, oba získatelné z trezorů v Zkušebních komorách.
- Nabízí unikátní mechaniku, kde hráči mohou provádět útoky nárazem během pádu, způsobující zvýšený odhazovací efekt v závislosti na výšce pádu.
- Zasáhnutí nepřítele kyjem neguje pádové poškození, což hráče motivuje k odvážným bojovým strategiím.
Spekulace o nové biomu
Zatímco konkrétní podrobnosti o nových biomu nejsou momentálně dostupné, minulé aktualizace často představovaly rozšíření nebo přepracování biomu. Hráči se mohou těšit na možná přidání nebo vylepšení biomů v aktualizaci 1.21.
Celkově Minecraft 1.21 usiluje o obohacení herních zážitků napříč různými herními styly, od bojových výzev v Zkušebních komorách po pohodlí automatizované výroby s blokem Výrobce. Jak bude vývoj pokračovat, mohou být odhaleny další funkce, které dále zvýší hloubku a univerzálnost hry.