NeoTokyo – RECENZE – Japonské „CSko“

• Vývojář: Studio Radi-8
  • Distributor: Steam
  • Datum vydání: Oficiální vydání v roce 2009, na Steamu je od roku 2014
  • Platformy: PC
  • Žánr: Akční, FPS, Free to play

neotokk

Hru jsem zkoušel, a po chvíli jsem si šel přečíst hodnocení a komentáře uživatelů. Mezi obvyklými – hra je dobrá, na odreagování atd., se našly i takové, které mne trošičku rozesmály. Například „Cheamicky on Drugs“ píše, že je to japonský Counter – Strike, který je hodně „odfláknutý“. Pojďme ale na recenzi samotnou.

Hru bych z mého hlediska asi také řadil jako nepovedenou podobiznu ke Counter – Strike. Změna je v tom, že po úmrtí nemusíte čekat na to, než se všichni pozabíjejí. Styl je zde tzv. deathmatch, kde se po úmrtí objevíte znovu. Na výběr máte ze 3 různých druhů postav. Změny jsou samozřejmě ve zbraních, rychlosti pohybu a počtu zdraví. Jsou zde také 3 různé druhy vidění – termovize, noční vidění a detekce pohybu.

Výhoda v boji je také ta, že se můžete dívat pouze hlavou za roh, nemusíte vycházet celým tělem. Pro únik z boje můžete použít také částečnou „invisibilitu“. Hra prozatím nabízí 2 herní módy. Již zmíněný deathmatch a Capture The Ghost – na princip capture the flag, kde vlajku musíte odnést na druhou stranu mapy.

neotok

Postavy vypadají ale otřesně. Grafika také nestojí za obdiv a jediný klad je ten, že je hra zadarmo. Město, ve kterém se pohybujete, vypadá, jako by bylo vytvořeno před 10 lety, možná ještě více. Zbraně mají absolutně nereálnou animaci při střílení a přebíjení. Neskutečná blbost jsou také obrovské skoky dopředu, tudíž se zdá, jak byste hráli spíše skákačku, než FPS hru.  Neustále na vás něco bliká, ukazuje, co máte dělat, kdo kde je, no prostě hrůza a děs. Stačilo mi hrát tuto hru 30 minut, a už bych ji nezapnul. Bohužel, nebo spíše bohudík, jsou zde i jiné, lepší hry, které jsou taktéž zdarma, a rozhodně se u nich více pobavíte, než u této slátaniny. Rozhodně nedoporučuji.

+ Free to play

– grafika, střílení, přebíjení, skoky, pohyb postav, zbraně …

Hodnocení: 2,5/10