NHL 19 přinese změněnou mechaniku kolizí a soubojů – NOVINKY

Nedávno jsme informovali o tom, že chystané nové NHL 19 opět nepřinese žádné novinky ohledně herního enginu a půjde tedy o tu stejnou starou hru, která vlastně ani pořádně nefunguje a prach už na Ignite enginu sedí pěkně dlouho. Nakonec to ale nebude tak hrozné, neboť EA Sports představuje u nového NHL 19 úplně novou technologii na snímání kolizí mezi hráči a také osobních soubojů. S vlastními zkušenostmi přispěl do hry také pravděpodobně nejlepší obránce v americkokanadské lize NHL P. K. Subban, který hraje za tým Nashville Predators. Pojďme se podívat, jak má zcela nový systém soubojů ve finále vypadat.

Hlavním bodem všeho bude energie hráče. Jak už to tak bývá, hráč s energií lépe rozdává i schytává rány. Nesmíme však podcenit i samotnou sílu hráče, takový Zdeno Chára či právě P. K. Subban bude mít asi větší šanci někoho pořádně sejmout, než například maličký Mats Zuccarello z New York Rangers. Vývojáři pro vývoj nového NHLka také zapojili fanouškům sportovních her již známou technologii Real Player Motion, kterou hojně EA Sports využívá u FIFA či Maddenu.

I když hra vypadá velice slušně, hlavně díky této nové technologii pohybu a osobních soubojů hráčů, stále se nelze ubránit pocitu, že jde o starou hru, kterou akorát hezky dekorují, takže vypadá vlastně lépe, než předchozí rok, ale stále jde o tu samou v jádru ošklivou a často i zabugovanou hru. Ano, novinky v podobě Real Player Motion jsou super, ale nebylo by lepší rovnou hru převést do novějšího enginu Frostbite, který bude po ročníku FIFA 18, FIFA 19, prvních i druhých Star Wars Battlefront, také Battlefieldu 1 a Battlefieldu V poměrně využívaným ve světě her? Kdo ví, příští rok budou mít NHL kulatý 20. ročník, tak se snad konečně dočkáme. Když ne, bylo by rozhodně záhodno, aby sérii převzalo jiné studio, například 2K, které skvěle funguje s basketbalem NBA 2K.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *