Population Zero – NOVINKY – 7 dní před vlnou smrtící radiace!

Population Zero nabízí tak nějak všechno, co se dá čekat od vesmírného MMO survivalu. Na planetě Kepler je bohatá fauna i flora a postavit si přístřešek nebo ulovit něco k snědku není problém. Stresovat bude hráče fakt, že na opravu rozbitého modulu mají jenom 168 hodin, než je zabije vlna radiace nebo jiní hráči.

  • Plánované datum vydání: 5. května 2020
  • Vývojář: Enplex Games LLC
  • Platformy: Microsoft Windows

Population Zero je v mnoha ohledech klasické MMO, zaměřené na objevování planety Kepler (která mezi námi v trailerech vypadá luxusně), přežívání v mimozemské divočině a crafting. Na rozdíl od ostatních planet, na kterých ekosystém tak nějak existuje po celou dobu, přes Kepler se každých 7 dní přežene vlna smrtící radiace a stane se neobyvatelnou.

Population Zero slibuje mimo jiné i příběh, ale zatím není jasné, jaký příběh máme čekat. Hráč si může poskládat dohromady útržky informací, od NPC postav, pro které bude plnit vedlejší úkoly.

Sedmi denní cyklus dává hře něco navíc. Hráč se musí na začátku každého cyklu zorientovat, utřídit si myšlenky a vydat se hledat materiály, na stavbu přístřešku nebo opravy svého přistávacího modulu. Pokud se vám povede během sedmi dní postavit bunkr, který přežije smrtící radiaci, můžete si pogratulovat a nechat si všechny expy a loot. Když se vám to nepodaří, hra vás sice zabije, ale zůstanou vám nějaké zkušenosti.

Vývojáři navíc počítají i s tím, že by si hráči mohli zapamatovat herní mapu a v dalších cyklech rychle nasbírat všechno co potřebují. Proto se na mapě budou objevovat nové záhady a regiony a nikdy nemáte úplnou garanci, že je všechno tak, jak si to pamatujete.

Population Zero se už nějakou dobu testuje a k uzavřené betě se hráči mohli hlásit posledních 9 měsíců. 5. května se hra objeví v Early Accessu na Steamu a koupit si ji může kdokoliv. Hra měla být původně free-to-play, ale nakonec se vývojáři rozhodli, že bude placená (30 euro). Jediná věc, která by Population Zero udělala ještě lepší by byly dedikované servery, ale uvidíme.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *