PowerWash Simulator – NOVINKY – Simulátor s vapkou v ruce!

06. 06. 2021 Nikola Štěrbová
378 zhlédnutí

PowerWash Simulator je geniálně jednoduchá hra. Jak už napovídá název hry jde o simulátor, ve kterém se hráč chopí toho nejzábavnějšího nástroje na čištění – vapky. A to je vlastně všechno, co potřebujete vědět.

  • Datum vydání: 19. května 2021
  • Vývojář: FuturLab
  • Platformy: Microsoft Windows, Linux

Hra začíná v garáži profesionálního čističe a vaším prvním úkolem bude vyčistit neuvěřitelně špinavou dodávku. Jeden by skoro řekl, že člověk, jehož živobytím je čištění věcí ostatních lidí bude svoje firemní auto používat tak trochu jako vizitku, ale co už.

Prostě se chopíte vapky a vyčistíte si dodávku sami během tutoriálu. K dispozici má hráč několik hlavic na svůj vysokotlaký čistič a taky několik druhů mýdel, každé z nich se hodí na jiný povrch. Už během prvního čištění si všimnete, že různé druhy špíny jdou jinak dolů. Některé stačí jednou přejet a je hotovo, k ostatním se musíte párkrát vrátit.

Objekt nebo pozemek, který je potřeba vyčistit je rozdělen do několika menších celků, aby měl hráč lepší přehled o tom, co už vyčistil. V praxi to funguje tak, že auto, které čistíte v tutoriálu je rozdělené na okna, kola, nárazník… A každá část má vlastní progress bar, jednoduše tak najdete, kterou část je ještě potřeba vyčistit.

Zní to zvláštně, ale tyhle ukazatele špíny jsou asi vaším nejlepším pomocníkem. Hra je v tomhle nekompromisní a abyste dosáhli 100 %, musíte vyčistit vážně opravdu každý kousek.

PowerWash Simulator je momentálně v Early Accessu, dostupný na Steamu. Za 20€ si už teď můžete pořídit skoro hotovou hru, která určit na nějaký čas pobaví. Není asi moc velkým překvapením, že podobně jako House Flipper je momentálně hra populární a i když si na ni po nějakém čase ani nevzpomenete, na čištění s vapkou v ruce je prostě něco lákavého.

    Copyright © 2015–2021 GamingSite.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 2464-661X, podléhá licenci CC BY-ND 4.0