Rising Storm 2: Vietnam – NOVINKY – Přiblížení v nových záběrech

Red orchestra 2: Heroes of Stalingrad, pokračování multiplayerové střílečky, která si spíše než na arkádovém hraní zakládá na realismu, kdy hráči nemohou bezhlavě pálit do všeho, co se pohne, měla velmi pěkný nástup. S hrou se táhlo i pár chyb, ovšem díky úžasné atmosféře byly snad zapomenuté.

Na úspěch základní hry založilo svůj právem získaný úspěch Rising Storm jenž nás zavedl na druhou stranu tohoto konfliktu, do Pacifiku, kde se střetává Japonské císařství se západem. Lepší mapy a zpracované Tichomoří, bychom ve hře hledali jen těžko.

RisingStorm2_1

A tak nyní po delší době nám studio Antimatter Games přináší novinky o chystaném titulu Rising Storm 2: Vietnam. Hra vychází až příští rok, ale vývojáři nám už poukazují, na co se můžeme těšit a na čem především pracují.

Z momentálně dostupných informací víme, že hra bude postavena na vylepšené verzi enginu Unreal Engine 3 s větším přístupem pro SDK díky čemuž bude hra snáze přístupná pro všechny hračičky s módy. Další ze změn nás čeká v pojetí squadů, kdy hra bude klást velký důraz na vytváření menších skupin s přáteli a nutnost komunikace pro lepší hraní.

RisingStorm2_2

Další z věcí co byla řečena, je důraz přestřelek, kdy nepůjde o rychlost kliknutí, ale o celkovou schopnost pohybu v boji.

Zde máme v prvních záběrech možnost vidět Alfa verzi hry, kde se sice grafika ze staré školy, ovšem takováto hra si nezakládá na vizuální podobě jako na herní mechanice.

A jako nejnovější novinku zde máme představení vzdušného boje a vrtulníků. Může zde vidět například UH-1H, který samozřejmě funguje jako transport pro jednotky. Také OH-6 a samozřejmě „Cobru“ neboli AH-1G jakožto „strýček všechnofuč“ použitý proti jednotkám Vietcongu.

Hra vychází příští rok a to pouze pro PC. Fandové tohoto válečného konfliktu rozhodně nezaváhají, protože takovýchto her je značný nedostatek.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.