Robocraft – RECENZE – Sestroj si vlastního robota a jdi do boje

Jedná se o zábavnou, kreativní počítačovou hru s názvem Robocraft, kde si sestrojujete vlastní roboty (lépe řečeno obrněná vozidla s kanóny na střeše) a jdete bojovat na nějakou vesmírnou planetu (například Mars nebo na Saturn či na nějaké měsíce) proti jiným robotům (respektive hráčům). Ve hře Robocraft si lze i kupovat za reálné peníze sestrojené roboty a různé díly k sestavení robota. V boji proti jiným robotům získáváte herní peníze (žetony), za které si kupujete bloky (kostky), ze kterých si postavíte vlastního robota a různé kanóny (lépe řečeno laserová děla). Bloky (kostky) mají svoji odolnost. Ta se pozná podle barev. Například černá barva je nejodolnější. To samé je i u kanónů (neboli laserových děl) – červený kanón je nejsilnější. Laserová děla mají své názvy (značky) například T4 nebo T5 (pro začátečníky jsou zpřístupněna laserová děla s názvem T1). Hra Robocraft obsahuje spoustu druhů laserových děl, jsou to samopalná děla, která střílí laserovými paprsky jako samopal) a jednorázová děla pro odstřelovače (také střílí laserové paprsky, ovšem rychlost střelby je pomalá, ale zároveň i účinná na zneškodnění soupeře).

robo2

Hra obsahuje tři herní módy, Singleplayer (hra pro jednoho hráče), Multiplayer (hra pro více hráčů) a Bossmatch mód (což znamená hra proti králům). Ve hře pro jednoho hráče (neboli v Singleplayer módu) hrajete proti naprogramovaným robotům. Singleplayer mód je dobrý obzvlášť pro začátečníky, kteří si mohou vyzkoušet své první roboty a střelbu z laserových děl. V Multiplayer módu (hra pro více hráčů) hrajete proti druhým hráčům,ovšem jsou s vámi i jiní hráči. Lze hrát i s přáteli. Bohužel ve hře Robocraft není možnost si vytvořit vlastní server. A v Bossmatch módu hrajete s pěti nebo i více hráči proti jednomu nebo dvěma králům robotů. Nejsou to doslova králové, ale jsou to ti nejsilnější a nejodolnější roboti z celé hry. Proto se jim v českém jazyce říká králové nebo bossové.

robo3